וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם הולכים להתעצבן: לא תאמינו כמה כוכבי יוטיוב מרוויחים

19.12.2018 / 12:47

בשנים האחרונות נוצרה קטגוריה חדשה "כוכבי יוטיוב" שמרוויחים סכומי עתק. הכוכבים האלו מעלים סרטונים בנושאים שונים כמו "עשה זאת בעצמך", איפור, סקירות של מוצרים ועוד. מה הכוונה לסכומי עתק? עשרות מיליוני דולרים בשנה ואלפי דולרים בשעה

פליקס קיילברג,הוא כוכב הרשת PewDiePie בטקס פרסים בסינגפור, 2013. GettyImages
מרוויח בשנה מה שרבים ירוויחו בכל מהלך חייהם. כוכב הרשת PewDiePie/GettyImages

תכירו את המיליונרים הצעירים: הם מרוויחים סכומי עתק של מיליוני דולרים בשנה ובתוך 14 שעות בלבד הם מרוויחים את המשכורת השנתית הממוצעת בבריטניה. הצעיר מביניהם הוא בן שמונה בלבד שסוקר צעצועים ומרוויח סכומי עתק. בשנים האחרונות מצאה יוטיוב נישה חדשה, היוטיוברים שהפכו את יוטיוב לרשת צעירה ורלוונטית מאי פעם. אם יוטיוב שימשה בשניםה אחרונות בעיקר כדי להאזין למוזיקה וצפיה בקליפים, הרי שהיום ישנו עולם תוכן מלא ועשיר, החל מקליפים של "עשה זאת בעצמך" בתחומי איפור, בנייה, שיפוצים, תיקונים ועד לסקירות מוצרים. למעשה, היוטיוברים זה אחד מהדברים הטובים ביותר שהתחילו ביוטיוב ולכן, החברה גם מעניקה פרסים לאותם היוטיוברים שתורמים לפלטפורמה ומטפחת ומעודדת אותם להמשיך וליצור תכנים נוספים.

המשכורת הממוצעת השנתית בבריטניה עומדת על 29,588 ליש"ט, כלומר 140 אלף שקלים. היוטיוברים הצעירים, צריכים רק 15 שעות כדי להרוויח שכר של משכורת ממוצעת. ריאן בן השמונה, מפעיל באמצעות הוריו, ערוץ יוטיוב שבו הוא סוקר צעצועים. כמה הוא מרוויח בשנה? 22 מיליון דולר וכל הרווחים מגיעים דרך יוטיוב ושיתופי פעולה שמבצע ריאן הצעיר בעזרת הוריו. את הכלי שבודק תוך כמה שעות מרוויחים כוכבי היוטיוב את המשכורת השנתית שלכם, פתחה יוצרת הבובות "PlayLikeMum", והוא מאפשר לראות בתוך כמה זמן כוכבי היוטיוב מרוויחים את המשכורת השנתית שלכם. ריאן לדוגמה, עושה משכורת שנתית ממוצעת בבריטניה, תוך 14 שעות ו-48 דקות בלבד.

היוטיובר וכוכב הרשת לוגן פול. AP
למרות הביקורת הקשה שספג בעקבות פרסום סרטון עם גופה, לוגן פול עדיין מרוויח 14.5 מיליון דולר בשנה./AP

ריאן מרוויח 2,000 ליש"ט לשעה, כלומר כמעט דולר בכל דקה. מדובר בסכום עתק, במיוחד עבור ילד בן שמונה בלבד. למרות זאת, מדובר בסכום שהוא לא יחודי עבור כוכבי יוטיוב. לדוגמה, ג'ייק פאול שמעלה מתיחות לערוץ היוטיוב שלו, מרוויח 21 מיליון דולר בשנה. כמה זמן לוקח לו להרוויח משכורת שנתית ממוצעת בבריטניה? 15 שעות ו-11 דקות בלבד. ג'ייק הינו אחיו של לוגן פאול, שגם הוא מרוויח סכומי עתק מסרטוני יוטיוב ובעבר הסתבך כשפרסם סרטון שבו נראית גופה של אדם ששם קץ לחייו. לוגן מרוויח "רק" 14.5 מיליון דולר בשנה, כלומר קצת יותר מ-1,700 דולר לשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully