וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצה: זו התמונה שעקפה את קיילי ג'נר עם שיא הלייקים באינסטגרם

מחאה, השקת מוצר חדש או בדיחה? בימים האחרונים הועלתה תמונה של ביצה לעמוד אינסטגרם חדש שזכתה ל-23 מיליון לייקים והפכה להתמונה האהובה ביותר, כשהיא עוקפת את התמונה של קיילי ג'נר עם 18 מיליון לייקים. אז מי עומד מאחורי התמונה ולמה?

קיילי ג'נר בביקיני גבוה. אינסטרם, צילום מסך
קיילי ג'נר בביקיני גבוה/צילום מסך, אינסטרם

את שיא הלייקים באינסטגרם החזיקה עד לפני מספר שעות קיילי ג'נר, בת למשפחת קרדישאן - ג'נר. כבר בימים האחרונים, נפתח דף חדש בשם World record egg שהעלה תמונה אחת: תמונה של ביצה. בתיאור כתבו: "בואו נקבע את שיא הלייקים החדש ונהפוך את התמונה הזאת למפורסמת ביותר באינסטגרם. נביס את שיא הלייקים באינסטגרם שמוחזק כרגע על ידי קיילי ג'נר (18 מיליון). יש לנו את זה. רק נזכיר כי ג'נר ומשפחתה מפורסמים מאוד והיא בעצמה הפכה ליזמית מוצלחת. לג'נר מותג איפור "קיילי קוסמטיקה", מותג בן שנתיים שעל פי הערכות, מגלגל הכנסות של 600 מיליון דולר בשנה.

לא ברור מי עומד מאחורי עמוד האינסטגרם שהצליח לשבור את השיא של ג'נר, אולם בעולם מעריכים כי מדובר בדחיה או מחאה על תרבות הריאליטי שאותה מובילה משפחת הקרדשיאן וקיילי ג'נר בפרט. ייתכן גם ולא מדובר במחאה אלא בדיחה שהפכה לויראלית או חברה שהחליטה להשיק מוצר ורק מחכה שהתמונה תתפוצץ לגמרי. נכון לכתיבת שורות אלו, התמונה של הביצה זכתה ל-25 מיליון לייקים בעוד שהתמונה של ג'נר עם שיא הלייקים, עומדת על 18 מיליון לייקים בלבד. בתגובה לעמוד האינסטגרם, ג'נר הצעירה פרסמה סרטון בעמוד האינסטגרם שלה שזכה עד כה ל-2 מיליון לייקים. בסרטון היא שוברת ביצה על הכביש וכתבה "לקחתי את הביצה הקטנה הזאת". "אני לא יכולה לנשום", כתבה אחת הגולשות בתגובה לסרטון של ג'נר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully