וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מעלה מחירים בארצות הברית בעד 18%

שירות גלובס

15.1.2019 / 17:27

מדובר בעלייה החדה ביותר מאז ששירות הסטרימינג הושק לפני 12 שנים. המחירים בישראל לא צפויים להשתנות

מנכ״ל נטפליקס, ריד הייסטינגס/מייקי לוי

נטפליקס מעלה את מחירי המנוי בארה"ב ב-13%-18% - העלייה החדה ביותר במחיר מאז ששירות הסטרימינג הושק לפני 12 שנים. מניית נטפליקס מזנקת במסחר. המסלול הפופולארי ביותר של נטפליקס יתייקר הכי הרבה: 13 דולר לחודש במקום 11 דולר. המסלול הזה מציע סטרימינג ב-HD ומאפשר חיבור של שני מכשירים בו זמנית.

זו הפעם הרביעית שנטפליקס מעלה מחירים בארה"ב, אך זו הפעם הראשונה שהעלאת המחירים תפגע בכל 58 מיליון משתמשי נטפליקס בארה"ב. בפעמים הקודמות המשיכה נטפליקס להציע חבילה בסיסית ומוזלת בעלות של 8 דולר בחודש, אך כעת מחיר החבילה הזולה ביותר עומד על 9 דולר בחודש. מסלול פרימיום, שמציע ציפייה באיכות UHD, יעלה 16 דולר במקום 14 דולר.

המחירים החדשים ישפיעו במיידי על כל המצטרפים החדשים, ובתוך שלושה חודשים ישפיעו גם על כל המשתמשים הקיימים בארה"ב. גם המשתמשים באמריקה הלטינית, שמשלמים בדולרים, יושפעו מהעלאת המחירים, זאת למעט מקסיקו וברזיל. לפי דוחות החברה, בסוף ספטמבר היו לנטפליקס כ-79 מיליון משתמשים מחוץ לארה"ב.

מנטפליקס ישראל נמסר: "עליית המחיר בארה"ב לא משפיעה או נותנת אינדיקציה לגבי העלאת מחיר גלובלית או העלאת מחיר ספציפית בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully