וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עובר על אפל? החלה למכור אייפון מלפני שלוש שנים ובמחיר מצחיק

21.1.2019 / 18:10

מחסלת מלאים ישנים או שפשוט החליטה למכור את האייפונים כדי לצמצם נזקים בפרסום הדוחות הכספיים? אפל החליטה בצעד מעט מוזר, להחזיר את האייפון SE למדפים ולמכור אותו במחיר מצחיק של 249 דולרים בלבד, כלומר 920 שקלים. בשלב זה האייפונים זמינים רק בארצות הברית

צילום מסך

מתחרטים שלא הספקתם לרכוש את האייפון SE, אייפון ביניים שהגיע עם מסך בגודל 4 אינץ'? אז עכשיו יש לכם הזדמנות נוספת לרכוש אותו. במהלך מעט משונה, אפל החזירה את האייפון SE למדפים בחנויות שבארצות הברית. המחיר ההתחלתי הינו 249 דולרים, 920 שקלים לגרסת ה-32 גיגה או 299 דולרים לגרסת 128 גיגה. לא מדובר בדגמים מחודשים או משומשים, אלא אייפונים חדשים לגמרי שאף לקוח לא השתמש בהם מעולם. למעשה, מדובר באייפון 6S המגיע עם מעבד A9 ומצלמה אחורית של 12 מג הפיקסל. הוא מריץ את מערכת ההפעלה העדכנית ביותר של האייפון ולאור העובדה שהוא חזר למדפים, ייתכן ואפל תמשיך לספק לו תמיכה בשנים הקרובות. בין אם אתם מחפשים אייפון קומפקטי או מכשיר לגיבוי, האייפון SE עשוי להיות אופציה ראויה ודי משתלמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמכר כעת בארצות הברית ובמחיר של 920 שקלים בלבד./מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור מדוע אפל בוחרת דווקא עכשיו להחזיר את האייפון SE למדפים, במיוחד במחיר מוזל, מה שלא מאפיין את אפל במיוחד. מצד אחד, אפל תשמח להיפטר ממלאים ישנים ומצד שני, נראה כי הסיבה האמיתית היא דווקא האזהרה ששיגרה למשקיעים ובה טענה כי היא עשויה שלא לעמוד בתחזיות הרבעון הקרוב. המהלך של אפל עשוי להגיע מלחץ, במיוחד אחרי שהאייפונים לא נמכרים בסין כפי שאפל ציפתה. החזרת האייפון SE לחנויות עשויה לעזור לאפל לצמצם נזקים ואולי אפילו תפתיע ותצליח לעקוף את התחזיות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully