וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לנו לסדר לכם את יום האהבה: הקודים בנטפליקס שיפתחו לכם תכנים חדשים

15.8.2019 / 6:25

יום האהבה בפתח ואם אתם מתכוונים לחגוג אותו בבית, עם סרט רומנטי, אז תנו לנו לעזור לכם: באמצעות הקודים הסודיים של נטפליקס, תוכלו לנווט בקלות בממשק ולקבל את התכנים שהכי רלוונטים אליכם, אפילו כאלו ש"הוסתרו" מעיניכם בעקבות האלגוריתם והיצע התכנים הגדול

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

היום (חמישי) מציינים את ט"ו באב, יום האהבה. אם בחרתם להישאר בבית, ולקנח את הערב בסרט רומנטי, אז תנו לנו לעזור לכם: בממשק של נטפליקס ניתן למצוא תכנים על פי קטגוריות כלליות למדי, אולם אם תרצו למצוא סרט שטרם הכרתם או כזה שלעולם לא הייתם מצליחים למצוא בעצמכם מקטגוריה ספציפית או איזוטרית, האתר הבא יסייע לכם למצוא אותו. כאמור, דיווחנו על האתר מספר פעמים בעבר, אולם מאז הרשימה הספיקה לגדול ולהתעדכן ועמה גם כמות הקטגוריות שנטפליקס משלבת בשירות. תוכלו למצוא יותר תכנים בקלות רבה ואולי אפילו לחשוף את עצמכם לז'אנר חדש שלא ידעתם שקיים.

בשנתיים וחצי שהשירות זמין בישראל, הוא זכה להתאמות לשפה העברית, לרבות כתוביות, ממשק בעברית ואפילו חלק מהשמות של הסדרות תורגמו לעברית. כל משתמש נטפליקס יודע כמה קל להיאבד בממשק של השירות. אלא אם אתם יודעים באיזו סדרה או סרט אתם מעוניינים לצפות, נראה שלחפש תכנים שתאהבו יהיה קרוב לבלתי אפשרי, אולם בעזרת הרשימה, תוכלו לחפש קטגוריות מאוד ספציפיות, הרבה מעבר לז'אנרים המוכרים כמו דרמה, פעולה, קומדיה ועוד. באמצעות הקודים תוכלו לאתר סרטים מאוד ספציפיים לפי במאים, שחקנים, טווח גילאים וכעת אף לחפש סרטי רום-קום במיוחד ליום האהבה הישראלי שנחגג השבוע.

משרדי נטפליקס בקליפורניה. AP
נטפליקס/AP

כך תוכלו לעשות זאת בלחיצת כפתור

תהליך מציאת הקטגוריות פשוט למדי: כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר המרכז את כל הקודים הסודיים, ללחוץ על הקטגוריה שתרצו והיא תיפתח באופן אוטומטי בנטפליקס. שימו לב שיש קטגוריות מועטות שלא רלוונטיות לישראל, ולכן ייתכן שברגע שתלחצו על הקטגוריה, תקבלו הודעה שאין תכנים זמינים. בנוסף, חשוב להדגיש כי הקודים יפעלו רק עבור הצופים במחשב, שכן לא ניתן להזין לינקים או כתובות אתר באפליקציה של נטפליקס לטלוויזיה. עם זאת, במידה ותמצאו סרט במחשב, תוכלו לחפש את שמו גם בטלוויזיה. עוד על ידי שינוי שפת הממשק, תוכלו לפעמים למצוא תכנים נוספים שלא ראיתם קודם לכן.

האתר ogres-crypt מרכז את הלינקים עם הסיומות הרלוונטיות, אותן תוכלו לראות גם ברשימה המלאה. על מנת להפעיל את הקודים הללו, פשוט גלשו לאזור הקטגוריות בנטפליקס netflix.com/browse/genre והוסיפו בסוף הכתובת לוכסן (/) ואת הקוד הרלוונטי. כך לדוגמה הקוד 50117 יביא אתכם לקטגוריית סרטי יום האהבה, 502675 יוביל לסרטי אהבה נבחרים, 100052 יוביל לתכנים בז'אנר רומנטיקה, 8883 יוביל לסרטים רומנטיים והקוד 5475 יוביל אתכם לסרטי רום-קום. עוד הקוד 7153 יביא אתכם לסרטי רומנטיקה זרים והקוד 9916 יביא אתכם לסרטי אהבה עצמאיים.

נטפליקס הגיחה לחיי הישראלים רק לפני כמה שנים ומאז היא הפכה לשירות טלוויזיה שניתן למצוא כמעט בכל בית. השירות האמריקני שינה את הדרך בה אנו צופים בטלוויזיה ובאופן צריכת התוכן שלנו. הספריה שלו מציעה אלפי שעות צפייה בסרטים וסדרות וניתן למצוא בה אלפי תכנים שמזינים כבר עכשיו לצפייה מיידית. באירוע שערכה החברה בשנה שעברה, הציע המנכ"ל והמייסד, ריד הייסטינגס, לפתוח משתמש נוסף, מתוך הארבעה הניתנים לכם בהרשמה ולא לצפות דרכו. התהליך בעצם מאפשר לראות על איזה תכנים נטפליקס ממליץ למשתמשים חדשים, מבלי סינונים כלשהם. הייסטינגס הציע זאת לאחר שרבים התלוננו על ההמלצות שנטפליקס נותנת למשתמשים בהתאם להיסטוריית הצפיות, בטענה שהאלגוריתם לא עושה זאת בצורה חכמה או טובה ולמעשה מעלים "קובר" מסוימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully