וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון המתקפל של וואווי בדרך: יושק בנובמבר הקרוב

16.8.2019 / 6:25

המרוץ אחר הסמארטפון המתקפל: וואווי ניסתה להקדים את סמסונג, התגאתה בכך שהמכשיר כמעט מוכן, אבל בסוף תשיק אחריה. וואווי הודיעה שהסמארטפון המתקפל עשוי להידחות מעט, ויושק רק בנובמבר הקרוב

מערכת וואלה!

בוידאו: המכשיר המתקפל של וואווי, המייט X

בצל הפיאסקו עם הסמארטפון המתקפל של סמסונג, הגלקסי פולד, גם וואווי בחרה לחכות מעט ולדחות את השקת המכשיר המתקפל שלהם, המייט X. במהלך מסיבת העיתונאים שקיימה החברה בעיר שנזן בסין, הודיעה כי היא מעדיפה לעבוד על עיצוב מחודש למייט X, ובכך תוכל גם להביא לשוק מכשיר יציב יותר מבחינה טכנולוגית. כתוצאה מכך, היצרנית הסינית נאלצה להודיע על דחיית תאריך ההשקה מחודש ספטמבר הקרוב לנובמבר.

לפני מספר חודשים סמסונג השיקה את הסמארטפון המתקפל הראשון שלה ובכך הפכה ליצרנית הגדולה הראשונה שעושה זאת, אולם המכשיר ספג ביקורות רעות במיוחד מצד כתבי הטכנולוגיה ובצדק. הסמארטפון לא היה מפותח לחלוטין והיו בו ליקויים טכניים שהיו זקוקים נושאות לתיקון או שיפור. סמסונג אז עצרה את ההשקה ודחתה את שליחת המכשירים על מנת לשפר את המכשירים, כעת נראה כי ווואווי הולכת בעקבותיה. בין השדרוגים הצפויים למייט X ניתן למצוא ציר חדש לקיפול המסך וכן כפתור נעילה דק יותר.

וואווי מייט X סמארטפון מתקפל. מייקי לוי, מערכת וואלה!
המייט X של חברת וואווי/מערכת וואלה!, מייקי לוי

מלבד השדרוגים הצפויים, המייט X כולל מסך בגודל 8 אינץ' כשהוא פרוס לגמרי. כשהוא מקופל, הוא כולל מסך קדמי בגודל 6.6 אינץ' ומסך אחורי של 6.3 אינץ', כשלצידו ניתן למצוא מערך צילום משולש. עוד הוא מגיע עם ערכת השבבים Kirin 980 ומודם לקישוריות דור חמישי. בוואווי אף הוסיפו כי הדגם הבא של המייט X צפוי להיחשף בשנה הבאה, והקיפול שלו כבר יעשה פנימה כך שיהיו לו שלושה מסכים בסך הכל, בדומה לעיצוב של סמסונג. כאמור, השקת המכשיר המתקפל צפויה להתקיים במהלך חודש נובמבר ומחירו יחל ב-2,200 אירו, בזמן שבארץ הוא יעלה מעל ל-10,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully