וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביבי, סופגניות ורבנות: הישראלים באפליקציות ההיכרויות נחשפים

23.8.2019 / 6:46

במקום למצוא לכם התאמה לפי מאפיינים פיזים, ב-Ok Cupid עושים את זה קצת אחרת ומנסים לבצע התאמות גם על בסיס שאלונים אישיים. כעת החברה חושפת חלק מהנתונים ומספקת הצצה מעניינת להעדפות של הישראלים שמחפשים היכרויות בפלטפורמה

ביקור רה"מ בנימין נתניהו באוגדת עזה, 3 ביולי 2019. חיים הורנשטיין, ידיעות אחרונות, אתר רשמי
בנימין נתניהו/אתר רשמי, חיים הורנשטיין, ידיעות אחרונות

94 אחוזים תומכים בתחבורה ציבורית בשבת ורק 63 אחוזים מעדיפים סופגניות על לטקס: אפליקציית ההיכרויות אוקיי קיופיד חושפת את תוצאות השאלונים מהאפליקציה שלה. במקום להתמקד בתיאורים קצרי טקסט וכמה פרטי מידע, אוקיי קיופיד מאפשרת למשתמשים לענות על אינספור שאלונים שהותאמו במיוחד לישראל בשפה העברית. השאלונים אף קיבלו התאמה לנושאי הפוליטיקה הישראלים, התרבות המאכלים ובעוד מגוון עצום של נושאים. בכך, היא מאפשרת למשתמשים למצוא את ההתאמה הטובה ביותר עבורם, וזאת על פי האלגוריתם שהאפליקציה משתמשת בו. המשתמשים הישראלים ב- OkCupid ענו על למעלה מ-10 מיליון שאלות מאז 2018. לשירות מעל ל-60 מיליון מנויים ב-113 מדינות ברחבי העולם.

מנתוני השאלונים עולה כי 81 אחוז מהנשאלים מעדיפים את תל אביב על פני ירושלים, 89 אחוזים הצביעו כי צריך להתיר נישואין גם מחוץ לרבנות ורק 40 אחוזים הצביעו כי היהדות היא מוסד המשלב דת ותרבות. רק 18 אחוז מהנשאלים העידו שהם בעד בנימין נתניהו כראש ממשלה וכי הוא מטיב לישראל, 67 אחוזים העידו שהם "לא מעריצים שלו" ו-15 אחוזים טענו כי אין להם דעה. 55 אחוזים מהנשאלים טענו כי הם תומכים בחוק גיוס החובה בעוד 45 אחוזים נגדו. 59 אחוז מהנשים שנשאלו טענו כי הן בעד חוק הגיוס וכך ענו גם 54 אחוזים מהגברים שנשאלו.

כמו כן, 28 אחוז מהנשאלים על הפתרון הדו-מדיני טענו שהם בעדו, בזמן ש-14 אחוזים ענו נגדו ו-52 אחוזים ענו שמדובר בנושא מסובך יותר מתשובה כללית. 35 אחוזים מהנשאלים טענו שגם נשים יכולות להיות רבניות, העוד ש-53 אחוזים ענו שלא אכפת להם. 95 אחוז מהנשאלים ענו שעל המדינה לאפשר לאנשים לקבל גט בצורה קלה יותר, ובשאלון אחר, 60 אחוזים מהנשאלים ענו כי הם מתניידים באמצעות רכב פרטי, 29 אחוזים משתמשים בתחבורה ציבורית ו-11 אחוזים מתניידים באמצעות קורקינטים חשמליים. 82 אחוז מהנשאלים טענו שטראמפ לא יוכל להוביל את המזרח התיכון לשלום. עם זאת, 92 אחוזים מהנשאלות ענו כי טראמפ יוכל לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully