וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה מה שיעשה סדר בבלאגן? נטפליקס בוחנת מנוע המלצות שמורכב על ידי בני אדם

25.8.2019 / 13:27

היצע תוכן אינסופי, אך ממשק שקל להאבד בו: ענקית הסטרימינג נטפליקס מתכוננת ליום שאחרי הבלעדיות, ומבינה כי השירות מצוי בבעיה: אלגוריתם המלצת התוכן לא מתאים את התכנים בצורה מדויקת. בימים האחרונים דווח כי החברה החלה לבחון מנוע המלצות שמנוהל על ידי יועצי תוכן

בית הנייר עונה 3. נטפליקס,
מציעה אלפי תכנים שלא מצליחים לקלוע לטעם של הצופה./נטפליקס

נטפליקס מציעה אלפי תכנים, אך מציגה היצע מצומצם במיוחד, ומשתמשים רבים מתלוננים כי היצע התכנים לא תואם את ההעדפות שלהם. תצוגת התכנים מתבצעת על ידי בינה מלאכותית בצורה אוטומטית, על בסיס הרגלי הצפייה של המשתמש. על פניו, האלגוריתם של נטפליקס אמור ללמוד את העדפות המשתמש בצורה מושלמת, אך משתמשים רבים בעולם מדווחים כי המצב בדיוק הפוך. כעת מדווח כי נטפליקס סיפרה לאתר הטכנולוגיה TechCrunch, כי היא נעזרת ביועצי תוכן על מנת לסדר את חלק מההמלצות שהיא מציעה במסך הבית.

האפשרות נבדקת בימים האחרונים ומכוונת בשלב זה רק למשתמשי האייפון. נטפליקס תעדכן את המשתמשים שנכנסו באופן רנדומלי לניסוי. אם פספסתם את ההודעה של נטפליקס, תוכלו לראות כפתור חדש שהתווסף באפליקציה תחת השם "Collections". אותו כפתור יציג את ההמלצות החדשות שנבנו בין היתר על ידי אנשי התוכן של נטפליקס. "אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות לחבר בין הצופים לתכנים שאנחנו חושבים שהם יאהבו. אנחנו בוחנים את הפיצ'ר החדש באפליקציית נטפליקס באייפון", מסר דובר נטפליקס לאתר TechCrunch. "הבדיקות שלנו משתנות באורכן, המדינות שמשתתפות וכיצד הבדיקות פועלות. חלק מהבדיקות ישארו בגדר בדיקות ולא כפיצ'רים באפליקציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully