וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכות 2019: שלושה גאדג'טים שישדרגו את הסוכה

13.10.2019 / 8:14

חג סוכות הגיע ואולם הסוכה לא השתנתה במהלך השנים, אבל הגאדג'טים שאנחנו יכולים לצרף לסוכה השתדרגו. השנה תוכלו להוסיף מקרן נייד לסוכה ולהמשיך את הבינג' של נטפליקס, ליהנות מאוויר נקי באמצעות מטהר אוויר וכמובן: רמקול נייד שישלים את כל האווירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגאדג׳טים שישדרגו את הסוכה./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בכל חג סוכות, רבים בונים סוכה בביתם ומארחים את בני המשפחה וחברים בתוך סוכה אחת גדולה. אם בעבר היינו מקשים את הסוכה בסרטים מנייר עיתון ובשרשאות, הרי שכיום יש לא מעט גאדג'טים שישדרגו את הסוכה. מנורות לדים, מטענים ורמקולים ניידים, מאריך טווח לאינטרנט האלחוטי ומה לא. יש לא מעט גאדג'טים שישדרגו את החוויה בסוכה ויהפכו את השהות לנעימה הרבה יותר. מעבר לסכך והוילונות, הנה כמה גאדג'טים שיהפכו את הסוכה שלכם לסוכה חכמה וגם נעימה הרבה יותר.

נטפליקס בסוכה: מקרן נייד של Anker

חברת אנקר ידועה בשל המטענים הניידים האיכותיים שהיא מייצרת, ובין היתר, היא אחראית על המקרן נייד Nebula, שעושה עבודה טובה למדי. המקרן נייד ומגיע עם סוללה בנפח של 9,700 מיליאמפר-שעה, מה שיאפשר זמן עבודה של עד כ-3 שעות ללא חיבור לחשמל, ומסוגל לספק גודל תצוגה של 20 אינץ' עד 100 אינץ' ברזולוציה יחסית נמוכה של 854X480. המקרן כולל את מערכת ההפעלה אנדרואיד TV בגרסה 9, תומך בהפעלה קולית של גוגל, ואפילו ב-ChromeCast, פיצ'ר שיאפשר לשתף תכנים בקלות מהסמארטפון למקרן. הוא לא זול והוא יעלה לכם 2,299 שקלים, אך הוא בהחלט ישדרג את הצפייה מחוץ לבית, בטיולים או בסוכה.

אנקר מקרן נייד. יח״צ,
לא זול, אבל יאפשר לכם לראות נטפליקס./יח״צ

רמקול נייד עוצמתי של JBL או UE

חברת JBL ומותג UE מבית לוג'יטק, מובילים את קטגוריית הרמקולים הניידים, עם המוצרים הנגישים והאיכותיים ביותר שיש בטווח המחירים עד 450 שקלים. לאחרונה השיקה JBL את הדור החדש של דגם ה-Flip שנחשב לדגם הדגל בקטגוריית הרמקולים הניידים. המרקול מספק 12 שעות חיי סוללה, עמיד למים ונטען מ-0 ל-100 בתוך שעתיים וחצי. ה-Flip 5 יעלה לכם 429 שקלים בלבד. ה-WonderBoom 2 לעומתו, מגיע עם עיצוב יותר צעיר ורענן מהרמקולים האחרים. הוא מספק חווית אודיו ב-360, איכות שמע מצויינת, ואפליקציה נהדרת שמתחברת אל הרמקול ומאפשרת חיבור של רמקולים נוספים, לחווית סטריאו בדומה ל-Flip 5. חיי הסוללה שלו עומדים על 13 שעות, ועוד הוא מציג עמידות למים ואבק בתקן IP67. מחירו אטרקטיבי יותר והוא נמכר ב-339 שקלים.

וונדרבום 2. יח״צ,
הוונדרבום 2./יח״צ

לנשום אוויר נקי: מטהר אוויר של Coway

גרים בשכונה סואנת למדי? ככל הנראה שהאוויר שאתם נושמים ממש לא נקי. חברת Coway הקוריאנית נחשבת למובילה בתחום המטהרי אוויר. המטהר מדגם AP-1009, כולל שלושה מסננים, לסינון אבק ועובש, פרוות של בעלי חיים, מסנן לאבק עדין ולשערות בעלי חיים ולוכד חלקיקים זעירים, שמנטרל וירוסים וגם עשן סיגריות. המטהרים דורשים תחזוקה, כשאת חלק מהמסננים ניתן לשטוף במים או בשואב אבק, ואילו את המסנן שלוכד חלקיקים זעירים, יש להחליף אחת לשלוש שנים. המטהר יעלה לכם 999 שקלים, והוא ישפר את איכות האוויר שאתם נושמים בבית או בסוכה.

מטהרי אוויר coway של באג. צילום מסך, צילום מסך
מטהרי האוויר של Coway./צילום מסך, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סוכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully