וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברים את הטלוויזיה והרבה צרחות: המכורים מגיבים להחשכת פורטנייט

15.10.2019 / 9:00

צרחות, קללות ואפילו טלוויזיה שבורה: מאז יום ראשון מיליוני שחקני פורטנייט נותרו בחשכה, כשהמשחק הגיע לסופו עם הפרק הראשון. הסירו דאגה מליבכם, המשחק צפוי לחזור היום, עם הרבה שינויים. אספנו את מיטב התגובות להחשכת המשחק

משחק פורטנייט. צילום מסך
המכורים מגיבים להחשכת המשחק הפופולרי./צילום מסך

שישה מיליון משתמשים צפו בשידור חי ביוטיוב ו- Twitch (פלטפורמת הסטרימינג של הגיימרים) בסוף העולם של פורטנייט. חברת Epic, מי שאחראית על המשחק המצליח, חתמה השבוע את עשר העונות הראשונות של המשחק, כשהיום (שלישי), החלק השני צפוי לעלות, ועמו עוד עשרה פרקים נוספים. רבים חשבו כי מדובר בתקלה והמשחק יחזור מיד אחרי כמה דקות, אך נראה שבסטודיו המשחקים לקחו את זה לקצה. כלומר, לקחו את המכורים עד הקצה. מאז יום ראשון, מיליוני שחקנים נמצאים ללא פורטנייט, ועבור המכורים, מדובר בגמילה של ממש. מאז ההחשכה היזומה, התחילו לעלות מספר סרטונים, בעיקר של ילדים, שמגיבים להחשכה של פורטנייט. אם צופה מהצד יראה את הסרטונים ללא ההבנה כי התגובות באות על רקע המשחק, ייתכן והוא יחשוב כי התגובות באות בעקבות התמכרות לאלכוהול או סמים, אך כאן מדובר בהתמכרות לפורטנייט. אספנו את מיטב הסרטונים שעלו בשעות האחרונות ליוטיוב.

פורטנייט חגגה בשבועות האחרונים העונה העשירית למשחק, כשכל עונה נמשכת כ-10 שבועות. בפתחה של כל עונה, השחקנים מתחילים "מאפס", צוברים נקודות ועולים שלבים. פורטנייט הינו משחק חינמי, אך שחקנים רבים משתמשים בכסף אמיתי כדי לרכוש מטבע וירטואלי "V-Bucks", ובאמצעותו לקנות אביזרים לדמות כמו חולצות, כובעים ועוד. לפי פרסום הוול סטריט ג'ורנל, פורטנייט הצליח להכניס כ-4 מיליארד דולר מאז שנת 2017, ומדובר באחד מהמשחקים הפופולריים והרווחיים ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • פורטנייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully