וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולקים חשבון בנטפליקס? יש לנו חדשות רעות

22.10.2019 / 8:21

ועכשיו לחדשות הרעות: חברת נטפליקס הודיעה כי תנטר ותעקוב אחר משתמשים שחולקים חשבון בנטפליקס. ההודעה מגיעה על רקע התחרות שגוברת ובמהלכה נטפליקס תצטרך להילחם על כל דולר על מנת להשקיעו בתכנים יחודיים

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
חולקים חשבון בנטפליקס? כנראה שבקרוב החגיגה תיגמר./ShutterStock

חולקים חשבון נטפליקס? ייתכן ובקרוב החגיגה תיגמר. במהלך ישיבת דוחות רבעוניים, הודיעה נטפליקס כי תפעיל תוכנית לניתור חשבונות שיתופיים. "אנחנו ממשיכים לנטר את החשבונות האלו, אמר גרג פיטרס, מנהל המוצר הראשי. "נמשיך לבחון את הסיטואציה מקרוב, אך כרגע אין לנו תוכנית ספציפית מלבד ניטור החשבונות", הוסיף. מדובר בתזמון ומהלך קריטי של ענקית הסטרימינג, שכן ב-1 בנובמבר חברת אפל תשיק את שירות Apple TV פלוס, שיתחרה בנטפליקס ובהמשך דיסני תצטרף לתחרות, כשתשיק את שירות הסטרימינג בארצות הברית.

ביוני האחרון נטפליקס העלתה את מחיר השירות בעד תשעה שקלים, תלוי חבילה, וכעת מצטרף הדיווח החדש שמגיע בתזמון לא מקרי. על רקע התחרות הגוברת, נטפליקס תצטרך להילחם על כל דולר, הן כדי לחזק את אמון המשקיעים בחברה, והן כדי להשקיעו בתכנים. נטפליקס עשויה לבצע את הניתור על ידי ניתוח דפוס המשתמשים, לרבות בדיקת כתובות IP (כמה אנשים מחוברים ומה המיקום שלהם), כמה אנשים מחוברים בו - זמנית, ואמצעים נוספים. בחברה הבהירו כי תנאי השימוש ברורים ומאפשרים שיתוף חשבון אך ורק באותו משק בית. ענקית הסטרימינג מאפשרת צפייה של חמישה חשבונות בו זמנית בתוכנית הגבוהה ביותר, ורבים מנצלים את האפשרות כדי לחלוק דמי מנוי עם חמישה אנשים שונים ואף לעיתים גם יותר.

מדובר ברבעון מוצלח עבור נטפליקס, שהצליחה להכות את התחזיות ולהפתיע את המשקיעים. נטפליקס שמשקיעה מאות מיליוני דולרים על תכנים, תצטרך להשקיע אף יותר על רקע התחרות שבפתח, ונראה כי בחברה יכולים לנשום לרווחה. במהלך הרבעון האחרון, הרווח הנקי של החברה עמד על 665 מיליון דולר, לעומת 403 מיליון דולר ברבעון אשתקד והכנסות החברה עמדו על 5.2 מיליארד דולר לעומת 3.9 מיליארד דולר אשתקד. עוד דווח כי במהלך הרבעון האחרון נטפליקס רשמה עלייה של 6.7 מיליון משתמשים, וכיום מונה כ-158 מיליון משתמשים. הרקע לעלייה נובע בין היתר מעונות חדשות של הסדרות 13 סיבות למה, דברים מוזרים ובית הקלפים.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully