וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידיגיטל ופלאפון: ישווקו חבילות סלולר מוזלות בחנויות אידיגיטל

22.10.2019 / 13:56

התחרות על הצרכן בשוק הסלולר: חברת אידיגיטל ופלאפון הודיעו היום (שלישי) כי ישווקו ביחד בחנויות אידיגיטל, את החבילות המוזלות של פלאפון. הרוכשים שיצטרפו לשירות באחת מ-18 החנויות של הרשת, יהנו מהטבת קו נוסף לשעון של אפל בחינם למשך חצי שנה

חנות אידיגיטל. יח"צ,
פלאפון ואידיגיטל: יציעו חבילות סלולר מוזלות./יח"צ

רשת iDigital הודיעה היום (שלישי) כי תחל למכור חבילות סלולר של פלאפון. הרשת שהינה רשת הפרימיוםה יחידה של מוצרי אפל בישראל, תציע חבילות סלולר מוזלות בכל אחד מ-18 סניפיה ולקוחות שירכשו חבילת סלולר, יהנו משירות eSim חינם לחצי שנה, כששווי ההטבה עומד על 60 שקלים. איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית אידיגיטל אמרה: "אנו שמחים להציע לראשונה ללקוחותינו את האפשרות לרכוש ביחד עם האייפון או ה- Apple Watch החדש שלהם גם את חבילות סלולר משתלמות מבית פלאפון. שירות זה יחסוך זמן ללקוחות שלנו שכעת יוכלו להכנס לכל אחד מ-18 הסניפים שלנו המפוזרים ברחבי הארץ ולהתחדש תוך כמה דקות בלבד ב- iPhone או שעון Apple Watch חדש שכבר מחוברים לחבילת סלולר כולל עם שירות ה-eSim של פלאפון".

רשת אידיגיטל ופלאפון יציעו שתי חבילות מוזלות תחת מותג ג'יני של פלאפון. החבילה הראשונה במחיר חודשי של 29.9 שקלים וכוללת שיחות, סמסים וגלישה בנפח של 50 גיגה. החבילה השנייה במחיר של 39.9 שקלים, כוללת שיחות, סמסים, גלישה בנפח 200 גיגה ו-500 דקות חיוג לחו"ל ל-3 שנים. מחירי החבילות קבועים למשך שלוש שנים. כאמור, כל מי שירכוש את אחת מחבילות הסלולר, יהיה זכאי לקבל את שירות eSIM במתנה לחצי שנה, כששווי ההטבה עומד על 60 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully