וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים של דמעות

ליאור א.

4.3.2004 / 15:16

האם Mלך הסטלנים יפסיד בקרב מול בנות ה-16 המתפשטות? תחרות בלוג TV של אתר "תפוז" מסתיימת מחר. מבחינת מעריצי הMלך הוא כבר ניצח, מבחינתו הוא כבר הפסיד, כמו בחיים

מחר עם סיום תחרות "הבלוג TV הפופולארי ביותר", עליה הכריז אתר האינטרנט "תפוז" יידעו כולם מי יטוס להוואי ומי ינגב את הדמעות בשידור חי. המתח בין הבלוגרים גלש אל מעבר לגבולות האינטרנט וחלקם דיווחו על הטרדות ואיומים, עד כי הנהלת תפוז נאצלה לפרסם בפורום הודעה בזו הלשון: "לגולשים שקיבלו איומים על חייהם, הטרדות טלפוניות וכיוצא באלה, אנו ממליצים לפנות למשטרת ישראל ללא דיחוי".

"יש לי טענות קשות כלפי התחרות הזאת. ברגע שנפתחה התחרות כל העניין נהפך לזוועה. בנות 16 מתפשטות במצלמה בשעות יום, אני ראיתי את זה. ראיתי הכל. לא יאומן מה אנשים מוכנים לעשות בשביל תחרות", אומר בני נווה, 31, הידוע בכינויו Mלך הסטלנים וסלב רשת בהתהוות.

מזה כחודשיים בני משקיע בבלוג TV שלו את רוב זמנו, 18-17 שעות ביממה. מסתבר שמהמשאב הזה יש לו בשפע. הMלך מובטל מזה שנה וחצי. בבלוג שלו הוא מעשן בשרשרת, חובש לראשו כיפה ענקית, משתף אחרים בצרותיו ומאזין לצרותיהם. ברגעי השפל נמצאים בבלוג כ-30 גולשים וברגעי השיא עשרות רבות.

בני טוען שמאז שפתח את הבלוג לפני חודשיים אנשים מזהים אותו ברחוב. "אני מציע להם תוכנית אמיתית. אני לא מתפשט. אנשים אוהבים אותי בזכות עצמי. אני מדבר על החיים. אנשים באים ומספרים לי שכואב להם. הם נשארים איתי משעה שתיים בצהרים ועד שמונה בבוקר למחרת. הם אומרים לי שהם מיואשים מהחיים, שיש להם בעיות בבית ושאני נותן להם את הכוח. אני שם להם שירים, מצחיק אותם מחקה אנשים כמו את ראש הממשלה שרון והם נהיים יותר בסדר. אם אני הולך לשירותים או הולך לאכול הם מחכים לי".

בני לא מאמין שהוא יזכה בתחרות למרות שהוא זוכה עד כה לציון הגבוה ביותר בדירוג הגולשים. הוא רגיל להפסיד. הניצחון מנוגד לאג'נדה שלו וזה סוד קסמו. אבל מבחינת קהל מעריציו הוא כבר ניצח. "אתה הMלך. אתה הMלך. תן להם בקארטונאז'" הם כותבים לו בצ'ט.

"תן לה בקארטונאז" הוא משפט אניגמטי שהMלך המציא ומאז הפך למנטרה בקרב מעריציו שדואגים להשחיל אותו בכל הזדמנות. אחד המעריצים אפילו בנה לו אתר (בקישורית למטה).

גולשת בשם פרגית הציעה לארגן מגבית ולהטיס את הMלך להוואי גם אם לא יזכה, אבל כל מה שהMלך רוצה כרגע הוא מחשב חדש. פרגית כתבה בצ'ט "חייבים להטיס אותו, אם לא להוואי אז לפחות לתורכיה", אבל הMלך השיב לה שהוא כבר היה בתורכיה ורמז שביוון הוא עדיין לא ביקר. גולש אחר, "שלטוס", מהפורום "סמים קלים" כתב לו בצ'ט "אנשים לא סובלים ערסים לכן אתה לא תזכה. מקסימום יתנו לך מקום שלישי" והתנדב גם הוא לתרום כסף להטסתו של הMלך.

"לא נראה לי שיש לי סיכוי. כל הסיכויים הולכים לטובת הסקס. עם כל ההוכחות שהבאנו למנהלים של תפוז הם לא עושים כלום ומעלימים עין", מתלונן הMלך.

"אני הולך ללשכה. אני אדבר אתך בדרך", אמר בני, שניאות להתפנות מהבלוג לטובת הראיון הטלפוני הקצר. "אנשים מעריצים אותי. שואלים אותי איך נהייתי מפורסם, איך הגעתי לזה. עוצרים אותי בלשכה וברחוב".

אשתו של בני, מתי, לא מרוצה מהמצלמה שחדרה לה לבית ומהעובדה שבעלה הפך לסלב וגורו להמונים. "אני חושבת שזה סתם. אנשים מבזבזים את הזמן שלהם. הוא שם מוזיקה בפול ווליום. אין לנו נושא שיחה בינינו כבר חודש. המצלמה תקועה לנו באמצע החיים ואני לא רוצה שיראו אותי".

בני ואשתו מתי מתחילים להרגיש על בשרם את מחיר התהילה. "אנשים מתקשרים באמצע הלילה ומנתקים", מתלוננת מתי. "זה הכל מקנאה. הם מתקשרים ממספרים חסומים. מישהו אמר לי שאם לא אצא מהתחרות הוא יתלונן עליי. אחד אמר בצחוק שאם אני לא אפרוש הוא יודע איפה אני גר והוא ינקום בי", מוסיף בני.

הMלך מקווה שמכל העסק הזה תצא לו בסוף תוכנית טלוויזיה אמיתית. "החלום שלי זה לקבל תוכנית בטלוויזיה. אני חושב שזה מגיע לי כי יש לי כישרון משחק ואני חייב להוציא את הדבר הזה שיש בתוכי".

פחות מיממה לפני סיום התחרות, אפשר לחתוך את המתח בקרב הגולשים בסכין. במאמץ של הרגע האחרון לטובת המועמדים שלו כתב The dark pheonix בפורום: "תפוז! אני לא מאיים - אני מבטיח - אם לא תכניסו את דירת 3 השותפים באופן הוגן לתחרות - אז אני חושב שכמו כל מקום שעוסק ברייטינג - כלומר אתם - יש לכם מה להפסיד. אני יודע שיכול להיות שההתבטאות הבאה שלי הולכת להיות קצת חריפה ואולי לא במקום בשביל פורום - אבל זה מה שאני אעשה - אני אפנה לעיתונות! העורך החדש של עיתון הארץ, דיויד לנדאו, הוא קרוב משפחה שלי. אז כמה כבר קוראים את הארץ? 250 אלף איש? פחות? יותר? מה איכפת לכם נכון? אחרי הכול - מסתבר שאיכות זו מלה גסה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully