וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה זה סייבר סקס?

נימרוד בן משה

14.11.2005 / 14:34

בעקבות התוצאות המפתיעות של הסקר החלטנו להסביר לכם מה זה סייבר סקס, איך עושים את זה, ואיך לא עושים את זה

37 אחוזים מכם לא יודעים מה זה סייבר סקס, כך ניתן להבין מהסקר שהופיע באתר בשבוע האחרון. אני מאוד הופתעתי מהתוצאות, הייתי בטוח שאתם קבוצה של אנשים קטנים וחרמנים אבל כנראה שטעיתי, איך אתם לא יודעים מה זה סייבר סקס? טוב, כנראה שאני אצטרך להסביר

סייבר סקס זה בדיוק כמו סקס רק שזה משהו אחר לגמרי. הרעיון הוא פשוט – אם שני אנשים יכולים לדבר אחד עם השני בצ'אט או במסנג'ר, למה לא להגיד דברים אסורים? אף אחד לא שומע. בסייבר סקס כל אחד מבני הזוג מתאר לשני מה הוא מעוניין לעשות לו אם הם היו עכשיו במיטה, על הרצפה או על השיש במטבח.

זה נשמע מאוד מטופש אבל אם אתם אנשים שאוהבים סקס זה דווקא יכול להיות נחמד מאוד, כל עוד שומרים על כמה כללים עיקריים. קודם כל, וזה בעיקר תופס לגבי גברים, כדאי להיות בטוחים שאתם באמת מדברים עם בחורה ולא עם המוסכניק שלכם שלא סגור על נטיותיו המיניות.

את זה ניתן להשיג על ידי שיחה קצרה, אם הבחורה נשמעת קצת יותר מדי בעניין ואם היא משום מה רוצה רק מאחורה, כנראה מדובר בבחור. אם היא קצת ביישנית או מנסה להעמיד אתכם באינספור מבחנים קטנים וחסרי היגיון – זו בטוח בחורה.

צריך דמיון

בגלל שכל תהליך הסייבר סקס נעשה בכתב ולא בדיבור, יש צורך בקצת כישרון כתיבה (וביכולת הקלדה ביד אחת). במקום לרוץ ישר לציצים של הבחורה או לשלוף את הכלי שלכם כדאי להתחיל בתיאור של מיקום ואווירה. דוגמה: "את נמצאת במועדון עם חברות שלך, פתאום את רואה אותי על הבר, אני קורץ לך ומזמין אותך למשקה". זו התחלה טובה, לא מלחיצה ועם פוטנציאל טוב להמשך סיפור.

גם ב"אקט המיני" עצמו כדאי להשקיע בתיאורים ברורים ולזרום עם הדמיון. תארו אחד לשני מה אתם עושים, ספרו אחד לשני מה אתם רוצים שיעשו לכם ונסו להחמיא אחד לשני תוך כדי. דוגמה: במקום להגיד "אני מלטף את החזה שלך" רצוי להגיד "אני מלטף את החזה הרך, הנעים והיפה שלך". זה שומר על מצב רוח טוב ועל שיחה זורמת.

אם אתם רוצים "לעשות" משהו שלא נחשב 100 אחוז נורמלי (קשירות, הצלפות או דברים דומים) אל תכתבו ישר "אני תופס אותך וקושר לך את הידיים", זה עלול להלחיץ את הצד השני, כדאי קודם להתייעץ עם הצד השני ולשאול אותו אם כל העניין משתלב לו/ לה בתוך הפנטזיה.

בסך הכל סייבר סקס יכול להיות מאוד משעשע ונחמד אם לוקחים אותו בקלילות ודואגים לתקשר אחד עם השני, לפנק אחד את השני ולנעול את הדלת. כמובן שזה לא מתאים לכל אחד והרבה אנשים יגידו לכם שזה דבר מטופש ובזבוז זמן מוחלט. יכול להיות שהם צודקים אבל זה עדיין כיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully