וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כתבה פרסומית

נימרוד בן משה

16.2.2006 / 11:40

ביקרנו ב-Nixi, חנות האלקטרוניקה החדשה שנפתחה ברעננה, ואהבנו את מה שראינו, אז כתבנו עליהם כתבה טובה. יש בעיה?

אני מודה שהיתה לי בעיה לגשת לכתוב את הכתבה הזאת. משום מה הקהל הישראלי לא מוכן לקבל מילה טובה על מישהו אחר. תמיד שאני מנסה לכתוב משהו נחמד על מוצר מסוים או חברה מסוימת ישר מאשימים אותי בפרסום סמוי, קבלת שוחד, חניקת תינוקות בשנתם ומה לא. אז אתם יודעים מה? תחשבו מה שאתם רוצים.

לאחרונה הוזמנתי לראות חנות חדשה, (או "מימד חדש" כפי שנכתב בהזמנה), שנפתחה בצומת רעננה (צפון). שם החנות – Nixi. בהזמנה גם היה כתוב שהחנות מציגה קונספט חדש למכירת מוצרי אלקטרוניקה, שיש לה מבחר רחב של מוצרים מכל הסוגים ושיש להם טלוויזית פלזמה שעולה 110,000 דולר. את זה הייתי חייב לראות.

אז אמנם צומת רעננה צפון זה לא בדיוק המקום האידאלי להקים חנות אלקטרוניקה, ומי שמגיע לשם באוטובוס ימצא לפניו צעדה של כ-10 דקות אבל עזבו שטויות. מה שמעניין זה איך החנות מבפנים. האמת? לא כמו שחשבתי. ציפיתי לחנות ענקית בעלת מספר קומות המציגה את כל סוגי האלקטרוניקה הידועים לאדם ושמחתי לגלות שלא בכך מדובר.

החנות לא גדולה בצורה מוגזמת ונראה כאילו בעלי החנות החליטו להתמקד באיכות המוצרים, במקום בכמות המוצרים. כל מוצר המוצע למכירה בחנות מחובר לחשמל ומוכן לפעולה, כך שאנו יכולים לקחת אותו בידיים ולשחק איתו קצת, וזה כולל את ה-PSP של סוני, את מחשבי כף היד, הטלפונים הסלולרים, המצלמות הדיגיטליות, המחשבים הניידים והנייחים ואפילו את Aibo של סוני, הכלבלב הרובוטי החמוד שפשוט מתחנן לליטופים.

קפה עם שני מגה סוכר

ישנה פינה מיוחדת למקינטוש, עמדת סרטי DVD קטנה, אוסף קטן של משחקי מחשב ופלייסטיישן, קיר של מסכי פלזמה ו-LCD, מערכת קולנוע ביתית מצופה בזהב אמיתי (מי שקונה כזה דבר צריך לחטוף סטירה לביצה השמאלית!) ולבסוף – בית קפה. אני חייב לומר שלא מצאתי את הקשר בין בית קפה לחנות מוצרי אלקטרוניקה אבל היה נחמד מאוד לשבת ולראות את "עידן הקרח" תוך כדי לגימת משקה וניל עם אספרסו.

אחרי שהשארתי את טביעות האצבעות שלי על כל מוצר שני בחנות החלטתי לרכוש כרטיס Memory Stick Pro Duo בנפח 1 ג'יגה (בשביל ה-w800i שלי) ואת הסרט The Big Lebowski (שהוא חובה בכל בית) יצאתי בנזק של כ-600 שקלים בלבד, מחיר לא רע בכלל.

זהו. עליתי על אוטובוס בחזרה לת"א והתחלתי לחשוב על איך אני מנסח את הכתבה כך שהיא לא תרגיש כאילו שהיא כתבה פרסומית. לא נראה לי שהלך לי אבל שוב. מה איכפת לי, תחשבו מה שאתם רוצים.

ניקסי – רחוב התדהר 3, צמוד לצומת רעננה צפון. בימי ראשון עד חמישי, מהשעה 10:00 בבוקר ועד 22:00 בערב, בימי שישי מ- 9:00 ועד שעה לפני כניסת השבת, ובמוצ"ש ייפתח חצי שעה לאחר יציאת השבת ועד 23:00 בלילה. שווה ביקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully