וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר החלפות דיסקים ישלם לאמנים

8.6.2006 / 11:39

20 אחוז מכל הכנסות האתר החדש יועברו לאמנים שעבדו על הדיסקים שהוחלפו. 0 אחוז יועברו לחברות

הכתובת lala.com מוכרת היטב לגולשים ישראלים רבים ככתובתו של אתר פירטי ישראלי פופולרי. אבל האתר ההוא כבר לא קיים, ובאותה הכתובת יש עכשיו אתר שעשוי לעצבן את חברות התקליטים למרות היותו חוקי למהדרין.

lala.com הוא אתר החלפות דיסקים שעובד על עיקרון דומה לעיקרון על פיו עובדות מספר מערכות שיתוף קבצים - ככל שתשלח, כך תקבל יותר. כל דיסק שמשתמש באתר שולח מזכה אותו בדיסק אחד חזרה, פלוס עלות של דולר ועוד 49 סנט למשלוח. כמובן, המשלוח לא מכסה שליחה לישראל, ואכן החברה לא שולחת לישראל. אבל היעזרות בשירותים כגון מסטופ מאפשרת גם לישראלים להשתמש בשירותי האתר.

20 אחוז מהכנסות האתר יועברו לאמנים שעבדו על הדיסקים המוחלפים על ידי קרן שתוקם על ידי האתר. על האמנים להירשם במרשם שיוקם על ידי האתר.

מידת המעשיות של השירות ללקוחות ישראלים, כאמור, מוגבלת. בניגוד ללקוחות אמריקאים, ישראלים צריכים לשלם כדי לשלוח את הדיסקים שלהם, ומהירות המשלוח איטית בהרבה.

אבל מדובר בדרך חוקית להשיג כמעט כל אלבום. כרגע יש במאגר של האתר קרוב למיליון וחצי אלבומים, מה שאומר שיש סבירות לא רעה בכלל למצוא את האלבום האזוטרי שאתם מחפשים שנים.

כל עוד אין iTunes לא עובד בארצנו, הרי שלהלה.קום הוא האמצעי הטוב ביותר למצוא עותקים חוקיים של המוזיקה שאתם לא מצליחים למצוא בשום מקום אחר. ובהנחה שהם באמת יקימו את הקרן ויעבירו את הכסף לאמנים, הרי שתוכלו לרכוש את הדיסקים בידיעה שהכסף שלכם הולך בחלקו לאנשים שמייצרים את המוזיקה, ולא מגיע כלל לידי התעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully