וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום סקר: קונסולות הדור הבא

דידי חנוך

4.9.2006 / 16:49

50 אחוז מהמצביעים בסקר הלא מדעי שלנו יקנו לפחות קונסולה אחת בדור הבא. חצי מאלה רוצים סוני

עוד לפני שהעלינו את סקר הקונסולות ידענו שיש בקרב הגולשים שלנו העדפה ברורה לפלייסטיישן. זה לא מפתיע, פלייסטיישן 2 היא הקונסולה הפופולרית ביותר בארץ ובעולם. והיא גם היחידה שזוכה לייבוא רשמי בישראל, מה שרק מגדיל את הפער לטובתה.

אבל המידה שבה רואים גולשי וואלה!מחשבים את פלייסטיישן 3 כאופציה הסבירה ביותר לקונסולה הבאה קצת הפתיעה אותנו. אחרי הכל, מדובר בקונסולה יקרה מאד, שעדיין לא יצאה לשוק. מפתיעה עוד יותר העובדה ש-7 אחוז מבין המצביעים (כלומר, 14 אחוז מבין הקוראים שמתכננים לרכוש קונסולה בדור הבא) שמתכננים לרכוש את הפלייסט והאיקסבוקס יחדיו. מדובר כאן בהשקעה כספית די מפלצתית, אחרי הכל.

מעניין שהמחיר הזול יחסית והבקר הרגיש לתנועה של ה-Wii לא ממש הזיזו למצביעינו. רק 4 אחוז חושבים שירכשו אותה, ועוד 9 אחוז חושבים עליה כאופציה לקונסולה שנייה.

האיקסבוקס משלם את מחיר אי זמינותו בארץ. בעולם כולו מוכרת הקונסולה של מיקרוסופט היטב ונהנית ממעמדה כקונסולה היחידה בשוק בדור השלישי. אבל בישראל היא - כמו קודמתה - לא קיימת כלל בייבוא רשמי, ומשלמת על כך את המחיר בפופולריות מקבילה לזו של הויי, הרבה מאחורי הפלייסטיישן.

האם הסקר הזה משקף את מה שיקרה באמת, במיוחד אם מיקרוסופט יחליטו להביא לארץ את 360 ומישהו יהפוך לייבואן רשמי של נינטנדו? אין לדעת. אנחנו נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully