וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים מתנפלים על העמוד של מחלבת טרה: "סלקו את מנשה נוי"

20.10.2014 / 11:08

ציטוטים של מנשה נוי מתוך ראיון לגלובס, בהם הוא מביע תמיכה בפלסטינים וקורא לציבור לא לשרת בצה"ל, הביאו גולשים רבים להציף את עמוד הפייסבוק של מחלבת טרה בדרישה לפטר את הפרזנטור

השחקן מנשה נוי במאהל המחאה בשדרות רוטשילד, אוגוסט 2011. דרור עינב
נוי/דרור עינב

הגולשים שוב פוצחים בחרם על מחלבה - אבל הפעם, לא בגלל מחירי הקוטג' או המילקי, אלא בגלל התבטאויות הפרזנטור שלה.

השבוע התראיין השחקן מנשה נוי, המוביל את הקמפיין של מחלבת טרה, לעיתון "גלובס" והתבטא בחריפות לגבי מדיניות הממשלה במהלך "צוק איתן". בין השאר אמר כי הוא "רוצה להיות חסיד אומות עולם של הפלסטינים", האשים את הימין בלקיחת השלטון על ידי רצח ואמר על הממשלה הנוכחית כי "דמם של הערבים והשמאלנים בראשם". בנוסף, קרא נוי לציבור לפתוח במרד נגד שירות בצה"ל.

בעקבות ההתבטאויות הללו הציפו גולשים את עמוד הפייסבוק של "טרה", בדרישה לפיטוריו של נוי מהחברה. חלקם איימו בחרם צרכנים או הודיעו שכבר החלו בחרם. בין ההודעות שנכתבו על קיר העמוד: "הייתי לקוח שלכם, אבל no more. אני לא מוכן לממן אנשים אשר מעסיקים פרזנטורים שתומכים באויבים שלנו"; "כל עוד תומך הטרור מנשה נוי הוא הפרזנטור שלכם, אני לא קונה טרה"; "לא רוצים אנטישמיות בקוטג?"; "תשווקו לעזה ולנוי את המוצרים שלכם"; וגם "לקנות טרה זה כמו לתמוך בטרור".

גם בתגובות לכל אחד מהפוסטים האחרונים של העמוד נכתבות קריאות לפיטוריו של נוי.

זו לא הפעם הראשונה שהתבטאות פוליטית של פרזנטור מסבכת את החברה עצמה - רק לפני כמה חודשים, כזכור, פוטרה הקומיקאית אורנה בנאי מעבודתה כפרזנטורית של חברת מנו ספנות בעקבות ראיון בו צוטטה "אני מתביישת בעם שלי", ולאחר מכן פרסמה התנצלות. עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלו של נוי, וממחלבת טרה טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully