וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדובי כבר לא מחכה לאפל

17.8.2010 / 13:08

אדובי זונחת את הקמפיין הקולני נגד חסימת הפלאש במוצרי אפל, ועוברת להתמקד בחברות שכן מעוניינת בטכנולוגיה

לאחר שניהלה קמפיין קולני נגד אפל, מסתמן כי חברת אדובי משנה כעת אסטרטגיה ומציגה את סירובה של אפל להשתמש בטכנולוגיית הפלאש כעניין שאינו קריטי עבורה. בראיון שנתן שנטנו נאריאן לעיתון הטלגרף הבריטי, שידר מנכ"ל אדובי חוסר אכפתיות לנושא, והסביר מדוע לא מדובר בבעיה חמורה לחברה. "אנו מאמינים במערכות פתוחות וביכולתם של הלקוחות לבחור. אפל עשו את הבחירה שלהם, אנחנו עשינו את שלנו – ועברנו הלאה", אמר.

נאריאן הסביר שכעת משקיעה החברה מאמצים בחברות שכן מעוניינות בטכנולוגיית הפלאש במוצריהן, והן רבות, לדבריו. "אפל בחרו לשמור את המערכת שלהם סגורה, ואנחנו מעדיפים לעבוד עם שותפים שמעוניינים לעבוד איתנו. יש חברות אחרות שבחרו במערכות פתוחות, וזו הדרך להתמודד עם המודלים העסקיים של אפל וגוגל. אנחנו בצד של הפתוחות".

בהתייחסו לביקורת שהשמיע מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס על הפלאש, אמר נאריאן כי הוא חושב שהחברה הוכיחה שהטכנולוגיה לא רק יעילה, אלא גם משפרת משמעותית את פעילותם של מכשירים ניידים. "המציאות היא שפלאש ממשיכה להיות אחת מפיסות התוכנה המשומשות ביותר בעולם. כל כמה שבועות יש הכרזה על מכשירים חדשים שתומכים בפלאש. זה יעסיק אותנו מאוד", אמר. עם זאת, לא פסל המנכ"ל עבודה עם אפל, וציין כי הדלת של אדובי פתוחה עבורה. "צריך לשאול אותם על הדלת בצד שלהם", ציין. לא בטוח שהדלת מהצד השני תיפתח במהרה – היעדרו של הפלאש ממכשיר האייפד לא פגע במכירותיו, שעומדות כרגע על יותר משלושה מיליון מכשירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully