וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא טוב היות המתנקש לבדו

Assassin's Creed: Brotherhood כולל כמה חידושים מעניינים, ביניהם יכולת לגייס מתנקשים מתלמדים

רק שנה עברה מאז ש-Assassin's Creed 2 המצויין הגיע לחנויות. שנה, וכבר אנחנו מתכוננים למשחק חדש בסדה. והפעם – בפעם הראשונה בתולדות הסדרה – יהיה בו גם מצב מרובה משתתפים. אבל אין זה אומר שהמערכה לשחקן יחיד תזנח. סיפורו של אציו אאודיטורה עוד לא נגמר, ובתערוכת גיימסקון קיבלנו הצצה לעלילת המשחק החדש. זהירות, ספוילרים עד לסוף הפסקה הבאה.

חייו של מתנקש איטלקי, לא קלים הם, בייחוד לאחר שהשפלת את האפיפיור, שמשתייך לאחת המשפחות החזקות במדינה. וכך, בזמן שעבר מאז אירועי המשחק השני בסדרה, משפחת בורג'יה תכננה מתקפה חזיתית על העיר של אציו. ובתחילת המשחק, הם לא רק מצליחים להרוס אותה כמעט עד הסוף, אלא גם – ככל הנראה – שמים קץ לחייו של הדוד האהוב מריו, כשגם אציו עצמו נפצע.

וכך, כמו ב-Assassin's Creed 2, עלילת המשחק הזה סובבת סביב נקמה. רק שאציו הוא כבר איננו נער חסר ניסיון, כי אם מתנקש ותיק ומנוסה. גם שדה קרב השתנה – רומא, אותה ביקרנו למשימה אחת ב-AC2, תופסת כאן את קדמת הבמה. וזו לא אותה העיר היפה ושוקקת חיים שאנחנו מכירים, כי אם עיר ענייה ומתפוררת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומא, לא יפה כמו היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בואו, אחים

החידוש המשמעותי ביותר ב-Assassin's Creed: Brotherhood הוא אותה אחוות האחים שמופיעה בכותרת המשחק. אציו לא פועל לבד ברומא, כי אם יכול לגייס 12 תלמידים, באמצעות ביצוע משימות צד. את התלמידים האלה הוא יצטרך לאמן ולצייד, והם בתמורה יעזרו לו במשימותיו.

כשאציו צריך להרוג בשקט שומרים על גג מרוחק, הוא כבר לא צריך לרוץ ולהתגנב בעצמו. כל מה שצריך לעשות – בתנאי ויש לכם מתלמדים זמינים (מד הזמינות מתמלא אט אט לאחר שימוש) - זה לקרוא להם, ולסמן את המטרה. האציל בו אתם צריכים להתנקש מסייר עם 10 שומרי ראש? גם כאן המתלמדים יעזרו.

אבל כדי שהמתנקשים שלכם יהיו יעילים, תצטרכו לאמן אותם. כדי לעשות זאת, תתבקשו לקחת אותם אתכם למשימות ולעזור להם לשרוד, כמו גם לבחור ולשדרג את הציוד שלהם. לאחר מכן, תוכלו לשלוח אותם בצוותים לבצע משימות מרוחקות, בלעדיכם. אם המתלמדים ישרדו, תקבלו מספר נקודות באמצעותם ניתן לשדרג את יכולותיהם עוד. המפתחים מבטיחים כי מדובר בתהליך הדרגתי, שמטרתו לא להפוך את המשחק לקל מדי ובו בזמן לא לדרוש מכם להשקיע את כל זמנכם באימון המתלמדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית החדש של אציו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל הדרכים מובילות לרומא

חידוש נוסף מגיע בדמות העיר רומא. מדובר בעיר ענקית, וכיוון שרוב המשחק מתרחש בה, כעת ניתן לרכב על סוס גם ברחבי העיר. אך מעבר לכך, משלבת רומא גם חלק מהחידושים שראינו בוילה אאודיטורה ב-Assassin's Creed 2, ביניהם מערכת שדרוגים שמועילים לכם.

12 השכונות של רומא נשלטות על ידי אצילים מדכאים, והריגתם של אלה תאפשר לכם "לשחרר" את השכונות, כשלאחר מכן תוכלו גם להשקיע בה. ההשקעה הכספית תחזיר עצמה לא רק במשכורת קבועה שתקבלו, כי אם גם בהנחות בחנויות. ואגב, שיפור פני השכונה אומר שיהיו בה הרבה יותר אצילים, מהם ניתן לשדוד לא מעט כסף.

יש למה לחכות

אם זה לא מספיק, למשחק, כאמור, יש גם מערכה מרובת שחקנים. לאחר ששיחקנו בגרסת ההדגמה, אנחנו יכולים להגיד שאולי לא מדובר במשחק בעל פוטנציאל הישרדות-לאורך-זמן כמו סדרת קול אוף דיוטי או באטלפילד, אך מנגנוני הציד וההתגנבות ששולבו במערכה מסקרנים מאוד. השאלה היא עד כמה יתמכו המפתחים ב-Brotherhood, והאם יתעדכן המשחק במפות ומצבים חדשים לאחר שיושק.

  • עוד באותו נושא:
  • assassin's creed

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully