וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MySpace חוזרת למשחק

27.10.2010 / 12:30

לאחר תקופה ארוכה של דשדוש, מנסה מייספייס להמציא עצמה מחדש כרשת חברתית המבוססת על תכני בידור ומשחקים

הרשת החברתית הוותיקה מייספייס מתחדשת. במסגרת הניסיון לחזור להיות רלוונטית תשיק היום (ד') הרשת עיצוב חדש שינסה להמציא אותה מחדש. האתר נבנה מחדש לחלוטין וישמור הפעם על אחידות סגנונית ונקיון, בניגוד לגישת ה"הכל הולך" שאפיינה את העיצוב הקודם. המראה יהיה מאורגן יותר ומבנה העמודים יהיה סטנדרטי.

העיצוב החדש של מייספייס מגיע לאחר דעיכה מתמשכת של הרשת החברתית. למייספייס יש כיום כ-95 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש, והיא סובלת מירידה עקבית בכניסות אליה וכן בחוסר יציבות בצוות ההנהלה ומחילופי מנכ"לים תכופים. הנהלתה הנוכחית של החברה הבינה כי אין לה יותר סיכוי להתחרות בפייסבוק, וכעת היא מנסה למתג את עצמה כרשת עם אוריינטציה בידורית מובהקת, החושפת תכנים מעולם המוזיקה, הקולנוע והמשחקים, ומתמקדת בקהל יעד של הגילאים 13 עד 35. "מייספייס הפכה לרחבה מדי", אמר מנכ"ל החברה מייקל ג'ונס. "כעת אנחנו הולכים על נישתיות במקום על רוחב. אנו רוצים להתמקד על צורך ספציפי. לנישות קל לשמר את כוחן".

המייספייס החדש נועד לאפשר תקשורת בין מעריצים בעלי מכנה משותף ולספק תכנים בנוגע לעולם הבידור. בדומה לטוויטר ולפייסבוק, יוכלו משתמשים לעקוב אחר עמודים שונים ולקרוא את עדכוניהם. עמודים אלו אמורים להיות מרכזי תוכן בנוגע לאותם אמנים, תוכניות טלוויזיה וכדומה. "הביטוי העצמי עדיין פה", הצהיר ג'ונס. "המשתמשים יוכלו לבטא את עצמם על ידי יצירת פלייליסטים והעלאת תוכן". המשתמשים ירוויחו תארים בסגנון דומה לזה שבפורסקוור, מה שיוסיף לרשת אלמנט משחקי. העיצוב החדש של מייספייס יוטמע בהדרגתיות, תחילה בארצות הברית ובהמשך לשאר העולם. זאת עד חודש נובמבר, אז תסתיים ההטמעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מייספייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully