וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP מהמרת על WebOS

HP תשיק את מערכת ההפעלה WebOS, שהחלה כמיזם סלולרי של פאלם, גם למדפסות ומחשבים אישיים במהלך 2011

WebOS מגיעה למחשבים אישיים. מערכת ההפעלה שהחלה כפתרון הסלולרי של חברת Palm ל-iOS של אפל, תגיע בגרסה כזו או אחרת גם למחשב האישי במהלך 2011. את הדברים אמר טוד בראדלי, סמנכ"ל בכיר בחברת HP, שרכשה את פאלם לפני כ-9 חודשים, באירוע בו השיקה HP מכשירי סלולר ומחשב לוח חדש – כולם מבוססים על WebOS.

מעבר לכך, מתכננת HP להביא את המערכת גם למדפסות המתקדמות שלה. כיום, אלה משתמשות ב-Android של גוגל, כשבספטמבר האחרון HP אף הציגה מדפסת עם מחשב לוח אנדרואידי שמגיע כחלק מהחבילה ושולט על היישומים המקוונים שלה. “תחשבו, 2 מחשבים אישיים נמכרים מדי שניה, ו-2 מדפסות נמכרות מדי שניה. ניתן להפיץ יותר מ-100 מיליוני מכשירי WebOS בשנה.” אמר בראדלי. “אני חושב שאפשר להגיד בוודאות שזו התחלה של משהו גדול".


עם זאת, לא ברור עדיין כיצד תופץ WebOS במחשבים האישיים. האם תהיה זו מערכת הפעלה ראשית גם עבורם – דוגמת ה-ChromeOS של גוגל, או שמא מדובר יהיה בפתרון משני שיאפשר להפעיל את WebOS במקביל לחלונות. לחלופין, יכול להיות שבחברה יבחרו לשים את המערכת בתור "הפתרון המהיר", שמאפשר להתחיל להשתמש במחשב כמה שניות לאחר ההדלקה, במקרה ואתם צריכים רק דפדפן או נגן מדיה ולא רוצים לטרוח עם הפעלת מערכת הפעלה גדולה כמו חלונות.

  • עוד באותו נושא:
  • hp
  • WebOS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully