וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק אינטרנט אקספלורר 9

15.3.2011 / 12:33

גרסתו הסופית של הדפדפן מבית מיקרוסופט כוללת שיפורי אבטחה ויכולת חסימת מעקב על הגולש על ידי אתרים

מיקרוסופט השיקה את גרסה 9 של אינטרנט אקספלורר. הדפדפן הושק ב-39 שפות ומיקרוסופט מבטיחה שהוא מהיר יותר מקודמיו ומציג סטנדרטים חדשים של ביצועים על ידי שימוש נכון בחומרת המחשב ובמערכת ההפעלה חלונות. "שיפרנו את הביצועים, במיוחד עבור מחשבים עם מפרט חלש. למשל, עשינו כיוונון נוסף עבור מעבדים פשוטים", נכתב בפוסט שפרסמה החברה בבבלוג אינטרנט אקספלורר הרשמי. בפוסט פירטה מיקרוסופט כמה מהפיצ'רים שכלולים בדפדפן החדש. המשתמשים בו יוכלו, למשל, להצמיד לינקים לאתרים לסרגל הכלים של מערכת ההפעלה, כפי ש"חלונות 7" מאפשרת לעשות כיום עם תוכנות.

מיקרוסופט מבטיחה שהגרסה החדשה תכלול הגנה מקיפה נגד איומי רשת, דוגמת אתרי נוזקות ותרמיות פישינג. היא אף תאפשר את חסימת אפשרות המעקב אחר הגלישה. כך יימנע מאתרים לנטר את הרגלי הגלישה של אלו המגיעים אליהם. IE 9 גם יכלול אפשרות להגדיר רשימה של אתרים שיהיו חסומים תמידית לאפשרות מעקב על הגולש. למרות שארגון מוזילה, יצרנית הדפדפן פיירפוקס, הודיע שבכוונתו להוסיף כלי כזה לדפדפן שלו – מיקרוסופט היא החברה הגדולה הראשונה שכבר משלבת אפשרות כזאת בדפדפן שלה. היא עושה זאת לאחר שתכננה בעבר להוסיף כלי כזה בגרסה קודמת של הדפדפן, אך נכנעה ללחצם של מפרסמים, שחששו שתיחסם דרכם למידע על צרכנים.

המעבר בין גרסת הבטא הראשונית של אקספלורר 9 עד לגרסה הסופית שתושק מחר לקח כשנה. מדובר בבטא הפופולרית ביותר של מיקרוסופט אי פעם, עם נתח שוק של 2% עוד לפני השקת הגרסה הסופית. את התוכנה ניתן להוריד מהאתר BeautyOfTheWeb.com וכן דרך אפשרות העדכון של מערכת ההפעלה חלונות. מחשבים שכבר מריצים את אחת מגרסאות הבטא של IE9 ישודרגו אוטומטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully