וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה רוצה את הרעיונות שלכם

19.5.2011 / 13:09

נוקיה פתחה בקמפיין בו היא מבקשת מהציבור להציע רעיונות למוצרים ופיצ'רים. אלו שיתקבלו יזכו את הממציא בתשלום

החדשנות נמצאת אצלכם. כך, לפחות, מאמינה חברת נוקיה – שקוראת לציבור לשתף אותה ברעיונות חדשניים, כדי שאלו יוטמעו במוצריה. שמה של היוזמה התקדימית מבית נוקיה הוא Invent With Nokia, ובמסגרתה החברה מזמינה הצעות מהציבור למכשירים, פיצ'רים ושירותים חדשים. במידה ואלו יראו לה כמתאימים והיא תוכל להוציא עליהם פטנט – יקבל המציע תשלום עבור הרעיון שנתן. נוקיה לא חושפת מה יהיה התשלום, והוא ככל הנראה ישתנה בהתאם לערכה של ההצעה.

בסרטון וידאו שיצרה נוקיה כדי לקדם את היוזמה החדשה מופיע מנכ"ל החברה סטיבן אלופ. "אנחנו בנקודת זמן דינאמית ומרגשת בתעשיית הניידים, ואנו מזהים שיש קניין רוחני עצום בתוך נוקיה ומחוצה לה. כמהנדס, אני מבין את החשיבות של רעיונות וקניין רוחני", הוא אומר, ומעודד ממציאים לחלוק את הרעיונות שלהם עם נוקיה.

ההצעה החריגה והנדירה הזאת מגיעה בתקופה קשה לנוקיה, בה היא מנסה לשמור על מעמדה בשוק הסלולר ולהתמצב כשחקנית רצינית בתחום הסמארטפונים, בו היא כושלת באופן סדרתי. תקוות רבות נתלות בשיתוף הפעולה עם מיקרוסופט, שיביא לייצור מכשירי נוקיה העובדים על מערכת ההפעלה Windows Phone 7. עם זאת, החברה עדיין משדרת מצוקה: לאחרונה פרסמה החברה תוכנית לפיטורי אלפי עובדים והעברת העבודה על מערכת ההפעלה סימביאן לחברת Accenture. השבוע אף נפוצו שמועות שנוקיה עשויה למכור את חטיבת המכשירים הניידים שלה למיקרוסופט.

גילוי נאות: וואלה! ויורוקום, נציגת נוקיה בישראל, נמצאות באותה הבעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully