וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אייפון 5 יושק באוקטובר"

1.8.2011 / 14:33

שמועה חדשה בנוגע להשקת דגם האייפון הבא: יגיע לשוק באוקטובר ולא בספטמבר

חרושת השמועות על מועד השקתו של דגם האייפון הבא נמשכות. לאחר מספר חודשים בהם נטען שוב ושוב כי אייפון 5 יצא בספטמבר הקרוב, כעת מפרסם האתר All Things Digital מבית הוול סטריט ג'ורנל כי המכשיר יושק בחודש אוקטובר.

לדברי האתר, מקורות יודעי דבר שדיווחו לאחרונה כי חברת הטלפוניה AT&T לא תאפשר לעובדיה לקחת חופשות בשבועיים האחרונים של ספטמבר, זאת כהכנה להשקת האייפון החדש בחודש זה – טעו. "אני לא יודע למה נוהגת כך החברה, אך זה לא עבור השקת אייפון", אמר מקורב לאפל. אותו מקורב הבטיח כי החודש המיועד הוא אוקטובר, אך לא נקב בתאריך מדויק. מקורות אחרים אמרו כי ההשקה תתקיים לקראת סוף אוקטובר.

הדור החמישי של ה-iPhone שובר את המסורת בה החלה אפל ב-2007, עת שחררה את הדגם הראשון של הטלפון בתחילת הקיץ. גם שלושת הדגמים הבאים הושקו בסוף חודש יוני, וטרם נחשפה הסיבה לכך שאפל שברה את מעגל ההשקות השנתי שלה. האייפון 5 צפוי להיות דגם עם מעבד A5 מהיר ומצלמה ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל. הוא יפעל על מערכת ההפעלה החדשה iOS 5, שתגיע לשוק במהלך הסתיו. על פי השמועות המכשיר יתמוך במקביל בטכנולוגית GSM ו-CDMA, דבר שייתר השקת דגמים נפרדים לרשתות התקשורת השונות. שמועות נוספות לגבי דגם האייפון החדש הן כי אפל תחליף את החומר ממנו בנוי גב המכשיר מזכוכית קשיחה למתכת, שמסך המכשיר יוגדל מ-3.5 אינץ' ל-4 אינץ' ושעיצוב האנטנה יהיה שונה. שמועה קודמת טענה כי אפל מתכוונת להשיק גרסה מעודכנת של האייפון 4 עוד לפני שיושק הדגם הבא בסדרה.

עוד בנושא

- "אייפון 5 יושק בספטמבר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully