וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכן הנצפה ביותר ביוטיוב: מוזיקה

18.8.2011 / 12:02

קליפים הם הסחורה החמה ביותר בשירות הווידאו יוטיוב. אחריהם: תוכן הנוגע למשחקים ולהדרכה

בסרט התיעודי Runnin' Down a Dream שנעשה על טום פטי מספר הזמר האמריקאי הוותיק על הולדתה של MTV. "לפתע, תחנת הרדיו החשובה ביותר הייתה הטלוויזיה", הוא מתמצת את המהפך של שנות ה-80. נתונים שמפרסמת חברת המחקר קומסקור (שבימים אלו מתחילה מדידת רייטינג מסודרת ליוטיוב) מחזקים את מה שלמעשה ידוע מזה זמן רב: הרדיו/MTV החדש הוא יוטיוב.

40% ממבקרי יוטיוב הקליקו על תוכן מוזיקלי באתר, יותר מאשר כל קטגוריה אחרת בו. ערוץ היוטיוב VEVO, השייך לאתר קליפים פופולרי בשם זה, זכה ל-38% מכלל הצפיות החודשיות ביוטיוב – נתון מרשים, ההופך את VEVO לערוץ הנצפה ביותר. גם המקום השני שייך לתוכן מוזיקלי – הערוץ הרשמי של Warner Brothers Music. המקום השלישי הולך לערוץ Machinima – המפרסם תוכן הקשור למשחקי מחשב, וזכה בחודש יולי האחרון ל-15.7 מיליון צפיות. ערוצים פופולריים אחרים כוללים בין השאר את זה של Deman Media – המפרסם סרטוני הדרכה (15.2 מיליון צפיות ביולי), חברת המדיה Associated Press (6.6 מיליון צפיות) ו-Hearst Television (3.1 מיליון צפיות).

מנתוניה של קומסקור גם מתגלה כי ב-20 ערוצי היוטיוב הפופולריים ביותר, המשתמש הממוצע צופה כ-22.5 דקות בחודש – נתון שנמוך בהרבה מזה של טלוויזיה רגילה, ומעיד כי יוטיוב עדיין רחוק מלהחליף לחלוטין את הרגלי הצפייה במסך הביתי.


עוד בנושא:

- יוטיוב נגד ליידי גאגא
- יוטיוב יתחרה באפל ובנטפליקס

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully