וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 4S: התקשורת התאכזבה, הלקוחות מרוקנים את המלאי

רשת AT&T מדווחת על 200,000 הזמנות מוקדמות של אייפון 4S, וגם אפל עצמה סיימה את המלאי הראשוני ברחבי העולם

200,000 מכשירי אייפון 4S הוזמנו ב-12 השעות הראשונות לזמינותם ברשת AT&T האמריקאית, זאת על פי דיווח החברה. לטענת אנשי הרשת, מדובר ב"השקת אייפון המצליחה ביותר מאז ומעולם" - זאת כש-AT&T היא הרשת בה הושקו כל האייפונים האמריקאים מהדגם הראשון ב-2007. נציין, עם זאת, שכיום זו איננה הרשת האמריקאית היחידה עם המכשיר - גם המתחרות הגדולות Verizon ו-Sprint מקבלות את המכשיר. אלה טרם פרסמו את מספרי ההזמנות שלהם. אפל עצמה, שמאפשרת הזמנת מכשירים דרך החנות המקוונת שלה, מודיעה כעת כי המלאי הראשוני נגמר וכל הזמנה שמתקבלת כיום לא תשלח ביום ההשקה כי אם "תוך 1-2 שבועות"

ההצלחה בהזמנות המוקדמות מגיעה לאחר אכזבה בקרב אנליסטים ופרשנים רבים כשהמכשיר הוכרז, ביום שלישי האחרון. אלה ציפו לשדרוג משמעותי יותר, ובעת מסיבת העיתונאים מניית אפל נפלה בחמישה אחוזים, כשבסוף הערב היא מתייצבת על ירידה של חצי אחוז בלבד. אפל עצמה, יש לומר, מעולם לא התבטאה באופן פומבי בנושא שדרוג האייפון, וכל הציפיות היו מונעות על ידי שמועות שלא קיבלו אישור רשמי.

המכה שספגה אפל השבוע לא הייתה כלכלית כי אם אישית. סטיב ג'ובס - אחד ממייסדי החברה ומי שנחשב למוח שמאחורי מוצריה הבולטים בעשור וחצי האחרונים - הלך ביום חמישי האחרון לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. ג'ובס פרש מניהול החברה באוגוסט האחרון, והעביר את המושכות לטים קוק, שאף הנחה את השקת האייפון 4S.

עוד בנושא:

אייפון 4S בכלל לא מאכזב
ההכרזה הגדולה באמת של אפל - מערכת שליטה קולית Siri
סטיב ג'ובס - האיש שגרם לנו להתאהב בטכנולוגיה

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully