וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iOS 5 כבר כאן: מערכת ההפעלה החדשה לניידי אפל זמינה להורדה בחינם

מערכת ההפעלה החדשה של אפל עבור אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד זמינה כעת להורדה בחינם

IOS5 זמינה להורדה. מערכת ההפעלה החדשה של אפל הושקה הערב (ד'), כשהיא זמינה לאייפון (שלושת הדורות האחרונים), אייפד (שני הדורות) ואייפוד טאץ' (שלושת הדורות האחרונים), בחינם. ניתן להוריד את המערכת באמצעות חיבור המכשיר שלכם למחשב והפעלת תוכנת הסנכרון iTunes. זו, אגב, עודכנה גם היא אתמול, לגרסה 10.5 שמשלבת תמיכה בשירותי הענן iCloud.


מערכת ההפעלה החדשה מביאה עמה יותר מ-200 חידושים, ביניהם גם שיפורי ממשק רבים. כך, למשל, נוספה ל-iOS מערכת התראות חדשה, הדומה לזו של מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל; מערכת מסרים מיידיים חדשה בין בעלי מכשירי אפל; סנכרון אלחוטי עם המחשב; ותמיכה בשירותי הענן החדשים של אפל. המערכת מגיעה ערב ההשקה של אייפון 4S, הדור החדש של הטלפון הסלולרי מבית אפל.


יחד עם מערכת ההפעלה החדשה הושקה אפליקציה בשם Find My Friends. זו מאפשרת לכם לראות על גבי מפה איפה נמצאים חברים שלכם, בתנאי והם אישרו זאת. מעבר לפונקציונליות הבסיסית הזו, שדומה למה ששירות ה-Latitude של גוגל מציע כבר זמן רב, יש ב-Find My Friends מספר יכולות ייחודיות כגון חשיפת מיקום זמנית - כדי לארגן אירוע, למשל - ושימוש בהגדרות בקרת הורים כדי לקבל מיקום על הילד.

עוד בנושא:
על החידושים ב-iOS 5
על החידושים באייפון 4S

בעיות השקה

שרתי אפל חווים בשעות הראשונות להשקה בעיות קשות, שמונעות עדכון תקין בקרב משתמשים רבים. אלה מקבלים "שגיאה 3200" כשהמכשיר עובר תהליך אקטיבציה מול תוכנת iTunes. דיווחים ברשתות חברתיות (בטוויטר "Error 3200" הוא אחד מעשרת הנושאים הפופולריים כעת) גורסים כי לפעמים נדרשים עשרות ניסיונות אקטיבציה לפני שזו מצליחה.

גם בהשקות קודמות של עדכוני iOS התקשו שרתי אפל להתמודד עם העומס ביממה הראשונה לעדכון. אך כעת מדובר לא רק בפגיעה תדמיתית מינורית, כי אם בתקלה שמתרחשת באותו היום בו משיקה אפל את שירותי הענן החדשים שלה - כשהתקלה עצמה נובעת מבעיות בענן של אפל.

עדכון ראשון: 19:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully