וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Google Street View יצלם גם בתוך בתי עסק

31.10.2011 / 12:47

ה-Street View של גוגל נכנס פנימה: החברה עורכת פיילוט במסגרתו מצולמים עסקים וחנויות מבפנים

Google Street View – לא רק ברחוב. גוגל החלה בפיילוט חדש שיאפשר לציבור לצפות בתמונות מתוך חנויות ועוד עסקים המסומנים במפותיה, ולא רק בתמונות של הבניינים והרחובות. זאת במסגרת שירות ה'סטריט וויו' שלה הפועל ברחבי העולם, ובחודשים האחרונים גם בישראל. גוגל הדגישה כי השירות החדש יהיה קיים רק בקרב מקומות שהתנדבו לקחת בו חלק.

הפיילוט מתקיים בערים לונדון שבאנגליה, פאריז שבצרפת ובמספר ערים נוספות ביפן, אוסטרליה, ניו זילנד וארצות הברית. גוגל מציעה לעסקים (מסעדות, מלונות, חנויות, מכוני כושר ואפילו מוסכים) הזוכים לחיפושים רבים על שמם להזמין את צלמיה כדי לתעד את המקום מבפנים. לפחות בשלב זה החברה לא מעוניינת לצלם סניפים של רשתות גדולות, והיא מסרבת לצלם בתוך בתי חולים ומשרדי עורכי דין. החברה הבטיחה לטשטש פרצופים של אנשים שצולמו בתהליך והדגישה כי על העסק ליידע את לקוחותיו לעניין עוד לפני שהצילומים מתחילים.

לאחר הצילומים תספק גוגל ב'סטריט וויו' תמונות של 360 מעלות. אלו יהיו רכושה של גוגל ומותר יהיה לה להשתמש בהם גם בשירותים אחרים שלה. בעלי המקום אף יוכלו להעלות לשם תמונות שצילמו בעצמם בעסק.

"הפרויקט הזה הוא עוד יישום יצירתי של טכנולוגיות Street View, שעוזר לעסקים לבנות את נוכחותם המקוונת", מסר דובר החברה. "אנו מקווים לאפשר לעסקים להדגיש את איכויותיהם ולגרום למקום שלהם לבלוט בעזרת תצוגה איכותית ומקצועית".


עוד בנושא:

- אמנות ה-Google Street View
- Google Street View: האם יש מה לפחד?
- Google Street View: כשהמצלמה פוגשת את הבלתי צפוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully