וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברית ב-Windows Phone - בקרוב אצלכם?

הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה הסלולרית מבית מיקרוסופט צפויה להיכנס לשלב הבדיקות כבר בינואר הקרוב

הגרסה החדשה של Windows Phone – מערכת ההפעלה הסלולרית מבית מיקרוסופט, עתידה להיכנס לשלב הבדיקות (בטא) של הפיתוח שלה כבר בינואר הקרוב, כך נודע לוואלה! TECH. הגרסה, אפולו שמה, היא זו שצפויה להוסיף תמיכה מלאה בשפות עברית וערבית, לצד שיפורים נוספים. שלב הבטא בפיתוח מסמן כי כל השינויים המתוכננים כבר הוכנסו, וכעת מתחילים המפתחים להפוך את המערכת ליציבה.

כבר בגרסה הנוכחית של Windows Phone, "מנגו" שמושקת בימים האלה, נוספה תמיכה בסיסית בעברית, כאשר המיילים החלו להיות מוצגים כמו שצריך. עם זאת, המערכת עדיין לא כוללת ממשק ומקלדת עבריים, והתמיכה בעברית באפליקציות השונות הינה חלקית. אי-התמיכה בשפה העברית היא המכשול הגדול בדרך להשקת מכשירי "חלונות" בישראל בצורה רשמית.

ומתי תושק הגרסה הסופית של המערכת? ההערכות המוקדמות ביותר מדברות על חלון של אפריל-יוני, אך בתקשורת הזרה מדווחים גם כי ההשקה עשויה לקרות רק בסתיו הבא. בו בזמן, היבואן המורשה של נוקיה בישראל – יורוקום נוקיה, מתעתד להשיק מכשירי חלונות בארץ בחצי הראשון 2012, והשקה שכזו מחייבת השקת תמיכה בעברית. לא ברור האם מדובר בתוכנית המבוססת על עדכון רשמי של מיקרוסופט, או שמא בנוקיה מפתחים תמיכה עברית נפרדת.


עוד בנושא:

- מנכ”ל מיקרוסופט מודה: Windows Phone 7 לא ממריא
- נוקיה משיקה את מכשירי Windows Phone הראשונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully