וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות פרטיות של צוקרברג דלפו לרשת

תקלה בפייסבוק אפשרה למשתמשים לראות תמונות פרטיות של משתמשים אחרים. התמונות הפרטיות של המנכ"ל מארק צוקרברג דלפו לרשת

תמונות אותן מארק צוקרברג לא רצה שתראו דלפו לרשת. מנכ"ל פייסבוק לא לבד - באג בתוך הרשת החברתית הפופולרית בעולם אפשר לכל משתמשי פייסבוק לגשת לתמונות אחרונות של משתמשים אחרים, בלי התחשבות בהגדרות הפרטיות של אלה. הבאג התגלה על ידי אנשים שהחליטו לגלות את קיומו לעולם באמצעות שיתוף תמונות שהוגדרו כפרטיות מתוך החשבון של צוקרברג.

פייסבוק, שכבר הורידה מהאוויר את המנגנון התקול, הודיעה כי דובר בבעיה במנגנון הדיווח על תמונות לא נאותות. מי שביקשו לדווח על מספר תמונות בו זמנית, קיבלו גישה גם לתמונות שהוגדרו כפרטיות. לטענת פייסבוק, מדובר בתוצאה של אחד העדכונים האחרונים לרשת החברתית, והמנגנון יחזור לאחר וידוא תקינותו

ומהו המידע הפרטי שדלף מהחשבון של צוקרברג? תמונות שגרתיות עם בת זוגו והכלב שלו, תמונה פחות שגרתית עם תרנגולת מתה ותמונה לא שגרתית של צוקרברג מדבר עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה.

נזכיר שרק בשבוע שעבר הודיעה פייסבוק כי הושג הסכם עם רשות הסחר הפדרלית של ארצות הברית, בעקבות תלונות על פגיעה בפרטיות משתמשים. על פי ההסכם, שלאחריו כתב צוקרברג פוסט ארוך בו הוא מודה בטעויות שנעשו (אך לא מתנצל עליהן), הבטיחה פייסבוק לדאוג יותר לפרטיות משתמשיה, ולהפסיק לרמות אותם.

עוד בנושא:

בעבר כבר הדליפה פייסבוק מידע אישי
וגם בימים כתיקונם, רוצה פייסבוק שנשתף יותר מדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully