וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מחלקת מכשירי Windows Phone 7 ל'נפגעי אנדרואיד'

14.12.2011 / 9:44

מיקרוסופט תחלק ללקוחות לא מרוצים של אנדרואיד מכשירים מתוצרתה, בתמורה לכך שיפרסמו את סיפורם בטוויטר. ומסתבר שגם המערכת שלה לא חפה מבעיות

מאוכזבים מהטלפון הסלולרי האנדרואידי שלכם? ייתכן ומיקרוסופט תיתן לכם מכשיר עם Windows Phone במקומו (לפחות אם אתם אמריקאים). מסתבר שחברת הענק, שמערכת ההפעלה הסלולרית שלה לא מצליחה להמריא על פי הודאתה, משתמשת לאחרונה בשירות המיקרו-בלוגינג טוויטר כדי להציג את עצמה כאלטרנטיבה למערכת ההפעלה הסלולרית המצליחה מבית גוגל.

לאחר שבשבוע האחרון נודע כי עשרות אפליקציות הוסרו מחנות האפליקציות של אנדרואיד לאחר שהתגלה שמדובר למעשה בתוכנות זדוניות הכוללות סוס טרויאני – החלה מיקרוסופט במבצע קידום מכירות בו היא מבטיחה לחלק חמישה מכשירי Windows Phone 7 ל"קורבנות אנדרואיד" שיחשפו את סיפורי הזוועה שלהם בטוויטר.

אתמול (ב') צייץ בן רודולף ממיקרוסופט (שם משתמש: (@BenThePCGuy), שתפקידו להיות "אוונגליסט ווינדוס פון", כי יחלק את המכשירים לאלו שיספרו את הסיפור הנורא ביותר על פגיעת הנוזקות שחווה המכשיר הסלולרי שלהם. העושים זאת יצטרכו להסתפק ב-140 תווים, מינוס עשרת התווים שנדרשים כדי לציין בהודעה את התג droidrage# שניתן לאירוע.

היוזמה הובילה לציוצים רבים בגנות אנדרואיד, ביניהם "לא יציב, חשוף לווירוסים, דורש אתחולים רבים, פשוט נורא. הצילו אותנו!", "אני מצייץ כעת ממחשב ה-PC שלי כי האנדרואיד שלי לא עובד" ו"בבקשה תעבוד, אנדרואיד. אחרת אתה תהיה הסיבה לסיום נישואיי, ויש לי ילד בן 5. בבקשה, בבקשה, בבקשה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעות ה-droidrage#/מערכת וואלה!, צילום מסך

WP7 וה-SMS הקטלני

מה שקצת מעיב על החגיגה של מיקרוסופט על חשבונה של אנדרואיד זה העובדה שבערך באותו עיתוי של הזנקת מבצע החלוקה התגלה שגם Windows Phone 7.5 אינה חסינה מבעיות קשות. משתמש ירדני בשם חאלד סלמה סיפר לאתר winrumors.com כי גילה באג משמעותי במכשירי ווינדווס פון: שליחת הודעת SMS מסוימת (לא נחשפו מאפיניה) גורמת למכשיר לאתחל את עצמו ולאחר מכן לחסום גישה לתיבת ה-SMS.

שליחת הודעה מסוימת בפייסבוק או במסנג'ר של מיקרוסופט תגרום לתוצאה דומה והגרוע מכל: עדכון סטטוס של חבר בפייסבוק יכול לגרום למכשיר להינעל לחלוטין – במידה ואותו חבר מוגדר במכשיר ככזה שמוקצה לו "אריח" (Tile) על מסך הבית. Winrumors בדקו את הטענה על כמה מכשירים שונים העובדים על מערכת ההפעלה וגילו שהיא אכן מתרחשת בכולם, ללא הבדל בין יצרני החומרה השונים. בעוד שגילו שלבעיית ה-SMS אין פתרון, את הבעיה החמורה יותר של נעילת המכשיר ניתן לפתור על ידי אתחולו ואז מחיקת אותו אריח לפני שהמערכת עולה במלואה

הדגמת הבאג בווינדווס פון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully