וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק תשיק חיבור אינטרנט במהירות של 200 מגה

14.12.2011 / 12:05

בכנס "בזק אקספו" הודיעה החברה כי תשיק במהלך 2012 קישוריות במהירות 200 מגה ונתב אלחוטי חדשני

בזק תשיק במהלך 2012 חיבור אינטרנט במהירות של 200 מגה. כך הודיעו מנהלי החברה היום (ד') בכנס "בזק אקספו" שהיא עורכת בתל-אביב. החיבור החדש יעבוד בטכנולוגיית VDSL Bonding. "אנחנו מתחילים את הדבר הבא: FGN (פייבר NGN)", הכריז מנכ"ל החברה אבי גבאי. "השקעה ברשת והמשך שיפור המהירויות. כבר היום רשת ה-NGN פרוסה בכל הארץ, ועיקר העבודה עליה תסתיים עד סוף הרבעון השני של 2012. עשינו את זה הכי מהר בעולם: רישתנו 28% מהמדינה בכל שנה".

סמנכ"ל השיווק רן גוראון סיפר כי 39% מהמחוברים לאינטרנט של בזק גולשים במהירות של 10 מגה ומעלה. "התפלגות הקצבים בבזק דומה להתפלגות הקצבים באירופה. קצב החבילה הממוצע היה 2.7 מגה ב-2009 והיום הוא 6.5 מגה. אנו מעריכים כי בסוף 2012 הוא יהיה 10-15 מגה. נמשיך להשיק עוד ועוד קצבים", אמר.

גוראון גילה כי החברה תשיק במהלך 2012 גם נתב אלחוטי חדש העובד בו זמנית בשני תדרים (Dual Band). לדבריו, מדובר "בדבר החשוב ביותר שאנו מציגים היום". מדובר בנתב שמספק רוחב פס גבוה יותר על ידי שימוש בשני תדרים שונים, וכך מייצר רשת פנימית בתוך הבית באיכות גבוהה יותר. הנתב תומך בציוד קצה המגיע עם יכולות קישוריות של עד 1 ג'יגה. הנתה יחל להיות משווק כבר בחודשים הקרובים.

המטרה: להכפיל את רוחב הפס

"פייבר NGN מביא את המוכנות לחיבור של מאות מגות", אמר סמנכ"ל ההנדסה של בזק יובל קינן. "מדובר בקצבים שאי אפשר למצוא באף מדינה", אמר, וגילה שהטכנולוגיה החדשה תיבדק בניסוי מול מספר מצומצם של לקוחות המתגוררים בבניינים ובבתים רגילים, שדרכו תלמד החברה את השימוש בטכנולוגיה הזאת ואת תחזוקה.

קינן הסביר כי טכנולוגיית VDSL Bonding היא "אבולוציה של טכנולוגית ה-DSL" היא מאפשרת לספק רוחבי פס גדולים יותר על ידי האצה בתדר יותר גבוה של הביטים. "כרטיס ה'בונדינג' מסוגל להכפיל את רוחב הפס שמגיע ללקוח, עד 200 מגה. "הבאזוורד הבא, אגב, הוא טכנולוגיית פאנטום, שמסוגלת לעשות עוד ערוץ לוגי נוסף", גילה קינן.


גילוי נאות: וואלה! הינו חלק מקבוצת בזק.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק
  • ngn
  • FGN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully