וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים פרו-פלסטינים פרצו לאתר ישראלי ומאיימים: 'אל תתעסקו איתנו'

12.1.2012 / 12:21

"האתר נסגר על ידי אבו-מוחמד", נכתב בהודעה שנשתלה באתר של חברת מטבחים ישראלית שנפרץ

חזית הסייבר באינטרנט הישראלי מול הערבי ממשיכה להתלהט. הבוקר פרצו האקרים פרו-פלסטינים המזדהים כסעודים לאתר של חברת המטבחים "מטבחי Do It" והחליפו את עמוד הבית של האתר בסרטון תעמולה אנטי-ישראלי. "האתר נסגר על ידי אבו-מוחמד", נכתב בתמונה שמתנוססת בראש האתר, המשלבת בין תמונה של גבר חובש כאפיה, מטוסי קרב ישראלים, דגל ישראל, לוגו ויזה וברקע: דגל סעודיה. "תגידו לעלובים שלכם להפסיק להתעסק איתנו, או שבסיס הנתונים של כרטיסי האשראי שלכם ייגנב", נכתב בעמוד שנשתל באתר.

"גילינו את הפריצה בסביבות השעה 11:30", מספר רועי חקון, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של "מטבחי Do It". לדעתי פרצו דווקא אלינו מכיוון שהאתר כולל מוטיבים ישראליים – דגל ישראל וכדומה. הפעלנו את כל מי שצריך בחברת התמיכה שלנו, והם פועלים כדי להוציא מהאתר את ההאקר ולהחזיר את המצב לקדמותו". חקון אומר שלאתר יש כ-20,000 כניסות ביום ומבטיח כי הוא אינו כולל פרטי לקוחות או כרטיסי אשראי, ושהוא קטלוגי בלבד. האתר מאוחסן בשרתי חברת בזק בינלאומי, וחקון מסר שיבדוק עם החברה את עובדת הפריצה.

הפריצה לאתר מגיעה לאחר כשבועיים של חילופי מהלומות בין האקרים ערבים לישראלים, במהלכם פורסמו ברשת עשרות אלפי כרטיסי אשראי של אזרחים ישראלים וכמה מאות כרטיסי אשראי של אזרחים סעודיים.


עוד בנושא:

- 0x0mar חוזר: פרסם עוד 200 כרטיסי אשראי
- הסעודים מודים: האקר ישראלי חשף פרטי אשראי שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • האקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully