וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חדש ב-The Pirate Bay

29.2.2012 / 13:29

אתר הטורנטים הפופולרי בעולם מפסיק לספק קבצי הורדת Torrent ועובר לשיטה עוקפת שאמורה להקשות הפעולות נגדו

אתר הטורנטים הגדול בעולם עובר למצב חדש. The Pirate Bay, שמ-2003 מספק לגולשים קישור להורדות פיראטיות, משנה את צורת העבודה שלו. עד עכשיו יכלו המשתמשים לבחור להוריד קבצים בשתי שיטות: בשיטה הראשונה הוריד המשתמש למחשבו קובץ טורנט והפעיל אותו. קובץ זה היה מוסיף את ההורדה לרשימת ההורדות בתוכנת הטורנטים של המשתמש ומתחיל אותה. הצורה השנייה היא שימוש ב-Magnet Link – קישור הורדה שפועל ישירות על תוכנת ההורדה מבלי להזדקק לקובץ הכוונה.

החל מהיום הפך Pirate Bay לאתר שתומך רק באפשרות השנייה. צעד זה מאפשר לו לטעון שהוא לא מאחסן בשרתיו קבצים המסייעים להפרת זכויות יוצרים, שאי אפשר להאשימו בעבירה על החוק. כל המידע הנדרש יועבר בין משתמשי פרוטוקול ביטורנט, שהאתר רק מכווין אותם אחד לשני. האתר כבר מחק את הקישורים לקבצי טורנט מעמודי תוצאות החיפוש הפופולריים ביותר שלו, ובהמשך ימחק קישורים אלו גם משאר התוצאות שבו.

The Pirate bayהכריז כבר לפני יותר משנתיים על כוונתו לשנות את האתר לכזה שעובד רק עם 'לינק מגנט', אך חיכה עד ששיטה זו תהפוך לסטנדרט בתוכנות הורדת טורנטים. כעת, לאחר שעשה זאת, בעמוד הראשי שלו מופיע שם חדש: The Magnet Bay במקום The Pirate Bay, כאשר מעליו ניצבת תמונה של מגנט.

"זה לא צריך לשנות הרבה למשתמש הממוצע. לכל היותר ייקח עוד כמה שניות לפני שטורנט יראה את גודלו ומספר הקבצים שהוא כולל. צריך רק ללחוץ על הכפתור האדום במקום הירוק – והכל יהיה בסדר", אמרו אנשי Pirate Bay לאתר TorrentFreak, המסקר את התחום, וסיפרו שהם מקווים שהשיטה החדשה תהפוך את האתר לחסין לניסיונות סגירה ותביעות.


עוד בנושא:

- הערעור נדחה: מפעילי Pirate Bay אשמים
- מפרץ הפיראטים נשלח לבידוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully