וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפשתם "אסון הכרמל"? קיבלתם כתב הגנה של אלי ישי

ש"ס מגנה על אלי ישי בגוגל. מי שיחפש מחרוזות דוגמת "אסון הכרמל" ו"דו"ח המבקר" יקבל פרסומת לסרטון שמטרתו לנקות את התדמית של אלי ישי בכל הקשור לאסון הכרמל

ספק 500

ש"ס רוצה לספר לכם שאלי ישי לא אשם באסון הכרמל, והיא מוכנה לקנות פרסומות בגוגל לטובת העניין. מערך יחסי הציבור של המפלגה, אשר הפיק את הסרטון "אסון הכרמל: מה קרה באמת?" המגן על ישי, גם קנה מודעות במנוע החיפוש גוגל, הקשורות לביטויים כמו "אסון הכרמל", "הכרמל", "דו"ח המבקר".

המודעות מפנות אל דף באתר ש"ס ובו הסרטון, אשר עלה אתמול לעמוד הרשמי של ש"ס ביוטיוב. בסרטון מובעים קטעים שמטרתם לנקות את תדמיתו של ישי – פעולת מנע לפרסום דו"ח מבקר המדינה בנושא השריפה בכרמל. מדובר במהלך יחסי ציבור תקדימי עבור ש"ס, שמשתמשת כאן בטכנולוגיות רשת כדי לנסות ולהקדים תרופה למכה.

היתרון בקמפיינים מסוג אלה הוא ביכולת לפלח ולטווח את הקהל עבורו הקמפיין יהיה אפקטיבי. רק מחרוזות מילים ספציפיות מחזירות את הפרסומת המדוברת, כשמחרוזת "אלי ישי", למשל, מפנה אל האתר הרשמי של ש"ס ולא אל הסרטון. לא ברור, עם זאת, עד כמה הקמפיין אפקטיבי. לסרטון שעלה אתמול יש רק 5,518 צפיות נכון לרגעי כתיבית שורות אלה, ואילו לעותק אליו מפנה הפרסומת יש 249 צפיות. בו בזמן, יש לזכור כי נתוני הצפיות ביוטיוב אינן מתעדכנות בזמן אמת, כך שהמספר עשוי להיות גבוה יותר כעת.

יעקב בצלאל, דוברו של אלי ישי, מסר בתגובה כי "ש"ס מבינה שהיום חלק גדול מהמערכה מתנהל במדיה הדיגיטלית, ולכן אנחנו פונים לכל הרבדים בכל המקומות".

הדף אליו מפנה הפרסומת

עוד בנושא:
סיקור מיוחד: דו"ח מבקר המדינה על השריפה בכרמל
יממה לפני דו"ח המבקר על השריפה, אלי ישי מתגונן בסרטון ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully