וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפד מיני: השמועות חוזרות

שבוע לאחר ההשקה של טאבלט זול מבית גוגל ואסוס, גל חדש של שמועות על אייפד מיני מגיע כדי להרוס לגוגל את החגיגה

השמועות על "אייפד מיני" חוזרות. סוכנות הידיעות בלומברג פרסמה הלילה (ד') דיווח על פיו אפל מתכננת להציג לשוק גרסה מוקטנת של טאבלט האייפד שלה, עם מסך בגודל בין 7 ל-8 אינץ'. את הדברים מבססים בסוכנות על "שיחות עם שני אנשים המכירים את הנושא" - דיווח אנונימי מכיוון שלא מדובר בהכרזה רשמית של אפל. ואכן, דובר החברה סירב להתייחס לנושא הזה.


בבלומברג גורסים כי אפל עשויה להכריז על המכשיר באוקטובר הקרוב. נזכיר כי באופן מסורתי, יש לחברה בחודשים ספטמבר-אוקטובר אירוע חומרה בו היא מכריזה על אייפודים חדשים, ובשנה שעברה חשפה גם את האייפון 4S. ההכרזות על מכשירי אייפד, לעומת זאת, נערכו עד כה בתחילת השנה, כשהמכשירים עצמם הגיעו לשוק במרץ.


תזמון הדיווח ככל הנראה אינו מקרי. רק בשבוע שעבר הציגו גוגל ואסוס טאבלט עם מסך בגודל 7 אינץ', שמחירו עומד על 199 דולרים בארצות הברית. הטאבלט, Nexus 7, נועד להתחרות בקטגוריה בה אפל לא נמצאת כיום, זאת כשבקטגוריית טאבלטים עם מסך בגודל 9-10 אינץ' לחברה יש דומיננטיות ברורה בשוק העולמי. תדלוק השמועות על אייפד חדש, זול יותר, ועם מסך קטן יותר, עשוי לעזור לשכנע אנשים לחכות ולא לרכוש את נקסוס 7.

עוד בנושא:

ידיעה על אייפד מיני מדצמבר 2010
גוגל ואסוס משיקות טאבלט ב-199 דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully