וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אייפד מיני - כמו אייפוד טאץ' גדול עם מסגרת קטנה

15.8.2012 / 12:48

לפי דיווחים, אפל תשיק אייפד קטן שיראה דומה לאייפוד טאץ'. ייתכנו גם מספר דגמים במחירים שונים

כיצד יראה ה'אייפד מיני', שעל פי שמועות עומד להיות מוכרז במקביל לאייפון 5? הבלוג 9to5mac סבור שיש לו את התשובה. לפי פרסום בבלוג, האייפד מיני ייראה כמו אייפוד טאץ' גדול, עם מסגרת קטנה יותר, כפתורי ווליום נפרדים ומיקרופון מאחור. "אנחנו חושבים שלמיני אייפד תהיה מצלמה קדמית עבור שיחות וידאו, אך אין לנו מידע על המפרט המדויק עדיין", נכתב בבלוג. הם אף מעלים השארה שלמכשיר יהיו מספר דגמים במחירים שונים (בין 200 ל-300 דולר), כאשר אחד מהם יהיה דגם זול נטול מצלמה ו/או נטול תקשורת סלולרית/קישוריות דור רביעי.

9to5mac מעריך שגודלו של המכשיר ידרוש צורת אחיזה מצידו האחורי ולא מצדדיו (במצב מאונך), בדומה לדרך בה מחזיקים טלפון. במצב מאונך הוא יוחזק מצדדיו, בדומה לאייפד המקורי. הבלוג מעריך שייצור המכשיר ייעשה בספטמבר/תחילת אוקטובר ושהוא יצא לשוק בנובמבר.

לאחרונה הופצו שמועות שאפל תערוך אירוע הכרזה ב-12 בספטמבר, בו תכריז הן על האייפון 5 והן על האייפד מיני - שנועד להתחרות עם נישת הטאבלטים בגודל 7 אינץ', שצומחת בשנה האחרונה. באתר iMore נטען שלמכשיר יהיה אותו המפרט של האייפד הרגיל - למעט גודל המסך. עוד נכתב כי באירוע יוכרז דגם חדש של נגן המוזיקה "אייפוד נאנו", וייתכן גם דגם חדש של ה"אייפד טאץ'".


עוד בנושא:

- אייפון 5 ואייפד מיני ב-12 בספטמבר?
- אייפון 5: כל השמועות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully