וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה חשפה את לומיה 920 - מכשיר הדגל בעל הטעינה האלחוטית

5.9.2012 / 20:04

נוקיה הציגה את השחקן החדש שלה בתחום הסמארטפונים: מכשיר עם מסך 4.5 אינץ', שייחודו באפשרות טעינה על משטח במקום כבל

נוקיה חשפה את מכשיר הדגל החדש שלה, ה"לומיה 920". במסיבת עיתונאים שקיימה החברה היום בניו-יורק היא הציגה את הסמארטפון החדש, העובד על מערכת ההפעלה Windows Phone 8 של מיקרוסופט - לה שיתוף פעולה אסטרטגי עם החברה. המכשיר כולל מסך בגודל 4.5 אינץ', מעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה-הרץ, מצלמה של 8 מגה-פיקסל עם עדשת קארל צייס, בטכנולוגיית Pure View, ג'יגה אחד של זכרון ו-32 ג'יגה לאחסון פנימי וסוללת 2000mAH - שהיא הגדולה בתולדות החברה.

גולת הכותרת של המכשיר היא, כצפוי, אפשרות טעינה אלחוטית. כפי שדווח על פי שמועות, המכשיר יגיע עם משטח טעינה שיהיה מספיק להניח אותו עליו כדי לייצר את התקשורת הדרושה. החברה אף יצרה הסכם שיתוף פעולה עם סניפי בתי קפה בארצות הברית (ביניהם "קופי בין" ו"טי ליף") ואלו יספקו משטחי טעינה כאלו (המכונים Fat Boy) ללקוחותיהם, וכך יאפשרו להם טעינה של מכשירם גם כאשר הם לא בבית. הסכם דומה נחתם עם נמל התעופה הית'רו בלונדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריך כבל בשביל לטעון. לומיה 920/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד פיצ'ר מרכזי של הלומיה 920 הוא מצלמתה. היא משתמשת בטכנולוגיה המספקת למצלמה יותר אור, ואמור לתפקד טוב יותר בתנאי חושך. גם סרטוני הווידאו שיצולמו בה אמורים להיות איכותיים ומקצועיים יותר - הודות למייצב תמונה. "הנוקיה לומיה 920 מצלם תמונות טובות יותר מאשר מתחריו", הכריזה באירוע ג'ו הארלו, סגנית נשיא בכירה לשיווק טלפונים סלולריים בנוקיה.

נוקיה אף הציגה את שירות המפות Nokia Maps, שיכלול גישה למפות גם במצב נטול חיבור לאינטרנט. המכשיר יכלול פיצ'ר שיאפשר להצביע איתו על רחוב - ולקבל זיהוי שלו ומידע אודותיו, דוגמת מסעדות באיזור. לכך מצטרף מצב של "מציאות רבודה" (augmented reality) המאפשר הצגת שכבות מידע על גבי תמונת האיזור המופיעה בטלפון. שירות המפות יכלול מפות של 200 מדינות. שירות City Lens של נוקיה יאפשר להצביע עם המכשיר על מסעדות ועסקים אחרים ולקבל מיד ביקורות עליהם.

לדברי נוקיה, "המכשיר מבוסס על כוונה אחת: להוציא את המקסימום מהיום שלכם". היא טוענת שהוא יעיל יותר ב-30% ממכשירים מתחרים עם ארבע ליבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מציאות רבודה תספק מידע על האיזור. לומיה 920/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף הציגה נוקיה מכשיר חדש מדגם ביניים - לומיה 820. גם הוא עובד על מערכת ההפעלה Windows Phone 8. המפרט שלו כולל: מסך 4.3 אינץ' ברזולוציה של 800x480, מעבד 1.5 ג'יגה-הרץ (שאינו כפול ליבה), מצלמת 8 מגה-פיקסל, ג'יגה אחד של זכרון ושטח אחסון פנימי של 8 ג'יגה.

שני הטלפונים יצאו לשוק בחודשים הקרובים.


עוד בנושא:

- דיווח: נוקיה לומיה 920 יכלול טעינה אלחוטית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully