וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיקרוסופט הורגת את המסנג'ר

דיווח חדש גורס כי לאחר יותר מעשור, מיקרוסופט עומדת לוותר על יישום המסנג'ר, לטובת Skype אותה רכשה בשנה שעברה

האם מיקרוסופט קרובה להכרזה על ביטול תוכנת המסנג'ר? בלוג הטכנולוגיה The Verge מדווח כי בחודשים הקרובים, יבוטל מסנג'ר כמוצר עצמאי של מיקרוסופט, והפונקציונליות שלו תשולב בתוך תוכנת שיחות הוידאו Skype, אותה רכשה החברה אשתקד. הדיווח גורס כי ההכרזה צפויה לצאת אולי כבר השבוע.

מאחורי הקלעים, ידוע שמיקרוסופט החלה לפני מספר חודשים להעביר את התקשורת הטקסטואלית של סקייפ דרך שרתי מסנג'ר, זאת כתחליף לטכנולוגיה ששימשה את סקייפ עת הייתה זו חברה עצמאית. אז, התקשורת התבצעה ישירות בין שני מחשבים, עם יותר סיכוי לאבד את ההודעה ואי-יכולת לשמור הודעות על שרת למקרה והנמען מנותק. תחת מיקרוסופט, החלו בסקייפ להשתמש בשרתים שמתווכים בין המשוחחים.

Windows Live Messenger היא עודנה אחת התוכנות הפופולריות בעולם למסרים מיידיים, עם מאות מיליוני משתמשים פעילים ברחבי העולם (זאת על פי נתונים מהשנה שעברה). בו בזמן, נפגע השירות בעת האחרונה מיישום המסרים המיידיים של גוגל, Google Talk, ומהיישום המתחרה של פייסבוק, Facebook Chat. במיקרוסופט ניסו להפוך את המסנג'ר לאטרקטיבי יותר באמצעות שילוב פייסבוק צ'ט בתוכו, אך נראה כי כעת החליטו להתמקד בערך המוסף שסקייפ מביאה עבור בסיס לפלטפורמת שיחות מאוחדת.

במיקרוסופט טרם הגיבו באופן רשמי על הדיווחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully