וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-Surface Pro של מיקרוסופט: החל מ-899$

ה-Surface Pro של מיקרוסופט מגיע בינואר 2013. המחיר: החל מ-899 דולרים, ללא כיסוי המקלדת

לאחר השקת הטאבלט הראשון שלה Surface, מודיעה מיקרוסופט על תחילת הזמינות של הגרסה המתקדמת שלו – Surface Pro. החל מינואר הקרוב, ניתן יהיה לקנות את גרסת הפרו עם 64 גיגהבייט של שטח אחסון ב-899 דולרים, ואת הגרסה עם 128 גיגהבייטים ב-999 דולרים.

נזכיר כי בניגוד ל-Surface הרגיל, ה-Surface Pro יכול להריץ יישומי חלונות "קלאסיים", ולא רק את היישומים שנבנו עבור מערכת ההפעלה Windows 8. הסיבה לכך היא המעבד – בגרסת הפרו יש מעבד של אינטל (מסדרת i5) שהארכיטקטורה שלו תומכת בתוכנות מחשב סטנדרטיות. בגרסה הרגילה של סרפס ישנו מעבד ARM, שאמנם נתמך על ידי חלונות 8 אך יכול לעבוד רק עם יישומים שנבנו עבור סביבת העבודה החדשה שהוכנסה בה.

מעבר לכך, כולל ה-Surface Pro גם עט מגע ורזולוציה גבוהה יותר למסך שלו (1920x1080). גרסת הפרו אף עבה וכבדה יותר – כ-14 מילימטרים ו-910 גרם בהשוואה ל-9 מילימטרים ו-680 גרם של הגרסה הפשוטה. מחיר הבסיס לא כולל את כיסוי המקלדת של ה-Surface, שמגיע גם הוא בשני דגמים: מקלדת בד מודפסת ב-99 דולרים ומקלדת עם מקשים לחיצים סטנדרטיים ב-129 דולרים.

ומה עם חלונות 8?

רק היום התפרסמו דיווחים,לא מאומתים, על כך שה-Surface הרגיל לא מצליח להתרומם, ובמיקרוסופט חתכו את ההזמנות מהספקים בחצי. בו בזמן, לא ברור כמה יחידות של הטאבלט הראשון מבית מיקרוסופט נמכרו מאז שהושק ב-26 באוקטובר – ההצהרה הפומבית היחידה בנושא של אנשי מיקרוסופט הגיעה מפי המנכ"ל סטיב באלמר, אשר גרס כי מדובר ב"התחלה צנועה".

מערכת ההפעלה Windows 8 שהושקה במקביל לטאבלט, לעומת זאת, שברה לפני מספר ימים את רף 40 מיליוני רישיונות שנמכרו. ודיווחים מאמש גורסים כי כבר בשנה הבאה, מתכננת מיקרוסופט להשיק גרסה נוספת של "חלונות", כשבכך היא שוברת את מחזור העדכונים של 3 שנים, אשר היה נהוג קודם. המטרה, כך דווח, היא להתחרות בחברות כמו אפל, שמעדכנות את מערכת ההפעלה לעיתים תכופות, במחיר נמוך יחסית.

דיווח: גרסה חדשה לחלונות, כבר ב-2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully