וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל נאבקת בפורנו: הסירה אפליקצית צילום חברתי

23.1.2013 / 12:02

אפל הסירה מחנות האפליקציות שלה אפליקציית צילום חברתי, בטענה שהיא מאפשרת גישה לתמונות פורנוגרפיות

אפל ממשיכה במלחמה באפליקציות לא צנועות מספיק לטעמה. הסטארט-אפ הקנדי 500px גילה כי שתי אפליקציות צילום חברתי שלו הוסרו מה-AppStore מכיוון שניתן למצוא בהן תמונות עירום. זאת לאחר שכבר יותר ממיליון איש הורידו את האפליקציות.

נציג של אפל מסר לחברה שעדכון שעשתה לאפליקציה המרכזית שלה לא יכול להיות מאושר מכיוון שהוא מאפשר לאנשים לחפש בה תמונות עירום. זאת למרות שברירת המחדל של האפליקציה היא חיפוש בטוח שלא מציג תמונות נועזות, ושכדי לשנות זאת יש להיכנס לחשבון המשתמש דרך האתר הרשמי של החברה. בנוסף, מדובר בתמונות שהן יותר צילום אומנותי מאשר פורנוגרפי. "אנחנו לא מאשרים תמונות פורנוגרפיות. אם משהו הוא פורנוגרפי לחלוטין - זה נגד תנאי השימוש שלנו ואנחנו מוחקים אותו", מסר יבגני צ'בוטרב, מנהל התפעול של החברה. "זה לא פורנוגרפיה, זו אמנות".

טענה זו לא עזרה לחברה בדרך להסרת האפליקציה, כפי שגם בקשתה להמתין עד שתוציא עדכון נוסף שיפתור את הבעיה (לשיטתה של אפל) לא מנעה זאת. נכון לעכשיו האפליקציה אינה זמינה בחנות, וב-500px מקווים שלאחר שיגישו את הגרסה המעודכנת - היא תחזור לשם במהרה.

בהודעה רשמית שהוציאה אפל בנושא נאמר: "האפליקציה הוסרה מהחנות מכיוון שכללה תמונות פורנוגרפיות וחומר שהוא הפרה ברורה של כללי השימוש שלנו. קיבלנו גם תלונות מלקוחות על היתכנות של פורנוגרפיית ילדים. ביקשנו מהמפתחים ליצור הגבלה שתמנע מחומר פורנוגרפי להיכלל באפליקציה שלהם".


עוד בנושא:

- האם באמת אין פורנו בחנות האפליקציות של אפל?
- כל מלפפון חשוד: החיים הקשים של מסנני האפליקציות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully