וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני תכריז על פלייסטיישן 4 החודש?

3.2.2013 / 13:37

סוני פרסמה סרטון קצר המספר כי העתיד של הפלייסטיישן יוודע ב-20 בפברואר. הערכות: חשיפה של פלייסטיישן 4

הדור הבא הולך ומתקרב: סוני פרסמה טיזר קצרצר שמזמין את כולנו להמתין ל-20 בפברואר, היום בו ייחשף "העתיד של הפלייסטיישן". למרות שהדבר לא נאמר מפורשות, סביר להניח שבתאריך זה תחשף לראשונה קונסולת הפלייסטיישן 4 של סוני, במהלך אירוע מיוחד של החברה שייערך בניו-יורק.

סרטון הווידאו של סוני מציג את הצורות האיקוניות של מותג הפלייסטיישן (איקס, עיגול, ריבוע, משולש) בקלוז-אפים דרמטיים, עם אפקטים של ברקים ברקע. אם ההערכות לכך שמדובר בפלייסטיישן הבאה אכן נכונות - ההכרזה תגיעה מוקדם מהצפוי: אנליסטים רבים שיערו שסוני תציג את הקונסולה הבאה שלה רק בתערוכת המשחקים E3 שתתקיים ביוני. לאחר מכן נפוצו שמועות שהחברה תכריז כבר במרץ - אבל העובדה שיש סיכוי סביר שזו תגיע כבר בפברואר תפסה את כולם בהפתעה.

סוני עקפה את מיקרוסופט בסיבוב?

בין החברות המופתעות נמצאת בוודאי גם מיקרוסופט, שצפויה להכריז גם היא על קונסולת הדור הבא שלה בקרוב. לפני מספר שבועות, אמרו בכירים בסוני שהם מתכוונים לתת למיקרוסופט להכריז על ה-Xbox הבאה לפניהם - מה שכנראה היה חלק מטקטיקה שמטרתה 'להטעות את האויב'. מקור במיקרוסופט אמר לאתר המשחקים CVG שהוא לא מודאג מההכרזה של סוני. "הניצחון לא ילך למי שמרעיש הכי חזק - אלא למי שמשפיע הכי הרבה", אמר.

במקביל לטיזר, צצו גם שמועות חדשות בנוגע לפלייסטיישן 4. אלו טוענות שהקונסולה תכלול אפשרויות שיתוף מובנות שיאפשרו לגיימרים לשתף צילומי מסך וסרטונים מתוך המשחקים שלהם בלחיצת כפתור אחד. כמו כן, בקר הקונסולה צפוי לכלול משטח מגע קטן, ככל הנראה ללא מסך - בדומה לזה שנמצא בגב קונסולת ה-Vita.

שמועה נוספת טוענת שהקונסולה תגיע ליפן ולארצות הברית כבר השנה - אך לאירופה תגיע בתחילת 2014 - כפי שהיה גם עם קונסולת הפלייסטיישן 3 בעת השקתה. סביר להניח שבפברואר תבצע סוני רק הכרזה ראשונית, שתכלול אולי כמה סרטונים קצרים ומידע ראשוני על החומרה - כאשר החשיפה המלאה, שתכלול את רשימת משחקי ההשקה, מחיר הקונסולה וכו' תגיע רק מאוחר יותר במהלך השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully