וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית העתיד: סמסונג חשפה ממשק לניהול "בית חכם"

השירות יאפשר לחבר בין המכשירים השונים בבית ולשלוט עליהם ביחד, ויתמוך גם בפריטים של טכנולוגיה לבישה. מזגן, תכבה את הטלוויזיה

בפתח תערוכת CES בלאס וגאס, סמסונג מנסה להיכנס עמוק יותר לעסקי הבית החכם: היצרנית הכריזה אתמול (א') על שירות חדש, המאגד את כל הפריטים החכמים והמחוברים לרשת הביתית ומאפשר שליטה מרוכזת בהם. השירות, Samsung Smart Home, הוא פלטפורמה – מעין תפריט או "מסך בית" – ליצירת חיבור בין המכשירים השונים בבית החכם של הצרכן ולניהולם במקום אחד. הממשק יאפשר לו לשלוט בנורות, המקרר, הטלוויזיות ושאר הפריטים החכמים, וכמו כן, הוא ייתמך על ידי מכשירים שונים כמו סמארטפונים, מכשירים "לבישים" כגון שעונים חכמים, טאבלטים וטלוויזיות חכמות.

הבית החכם של סמסונג. www.global.samsungtomorrow.com, אתר רשמי
הבית החכןם, מתוך האתר של סמסונג/אתר רשמי, www.global.samsungtomorrow.com

התפריט כולל שלוש אפשרויות מרכזיות: באמצעות ה-Device Control ניתן להגדיר מראש תגובות של המכשירים למצבים שונים, כמו כיבוי אורות והמזגן בעת עזיבת הבית, ומנגנון הבית החכם "יידע" על כך, למשל, כאשר תיידעו את הסמארטפון, הטלוויזיה או את השעון שלכם בפקודה קולית. באמצעות ה- Home View ניתן יהיה להשקיף מרחוק בחדרי הבית שבהם מותקנות מצלמות, ולבסוף, האפשרות של The Smart Customer Service נועדה להציג התראות כאשר המכשירים החכמים מצריכים תיקון או החלפה של רכיבים.

שירותים דומים ל- Samsung Smart Home כבר נוסו בעבר על-ידי חברות כמו מיקרוסופט וסיסקו, וכעת עם התרחבות השימוש בטכנולוגיה ניידת - ייתכן שגורל השירות החדש יהיה מזהיר יותר. לפי סמסונג, הטמעתו במכשירים חכמים מתוצרת החברה צפויה במחצית הראשונה של 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully