וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת ה-CES: אז מה היה לנו היום?

הטלוויזיה משנה-הצורה של סמסונג, אפליקציות הרכב של ב.מ.וו והטכנולוגיה הלבישה של איטל: סיכום היום הראשון בתערוכת ה-CES

יומה הראשון של תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, CES, הנערכת כמדי שנה בלאס וגאס, נפתח היום באירוע של אינטל. החברה הציגה שורה של מוצרי קונספט והכריזה על תחרות עיצוב בתחום הטכנולוגיה הלבישה.

אחת ההכרזות המשמעותיות של היום הראשון היא זו של סמסונג, שחשפה טלוויזיה קעורה שמשנה צורה ויכולה להפוך לטלוויזיה שטוחה. מדובר בטלוויזיית LED LCD שמקרינה תכנים בטכנולוגיית UHD (אולטרה-היי דיפינישן), ויכולה כמובן להקרין ברזולוצייה 4K ו-Full HD. בנוסף, החומרה שלה כוללת את קופסת ה-One Connect Box, המכילה את המחשב החיצוני של הטלוויזיה החכמה, והיא ניתנת להחלפה על מנת להתאים את הטלוויזיה לסטנדרטים חדשים יותר.

סמסונג הציגה שלושה דגמים של טלוויזיות ברזולוציה סופר-איכותית - מהסדרות S9, U9000 ו-U8500, בגדלים של 50 אינץ' ועד 110 אינץ' - אשר יהיו זמינים לרכישה במהלך השנה.

בנוסף, חשפה סמסונג טאבלטים חדשים: ה- NotePro, בעל מסך 12.2 אינץ' ורזולוציית Full HD, ושלושה דגמי TabPros בגדלים שונים: 8.4 אינץ', 10.1 אינץ' ו-12.2 אינץ', כולם כוללים את עט ה- S Pen המוכרת ממכשירי ה-Note ויגיעו לשוק במהלך הרבעון הראשון של השנה. עוד חשפה סמסונג את מכשיר "הכל באחד" החדש ATIV One7, שחומרתו מצויה במסך המגע והמשמש כמחשב מולטימדיה, וכן את מהדורת מודל חדש מסדרת המחשבים האולטרה-ניידים ATIV Book 9, הכולל מסך מגע גדול יותר – בגודל 15.6 אינץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטאבלטים החדשים של סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני חשפה בתערוכה סדרות רבות של טלוויזיות, שלוש מהן ברזולוציית 4K (בגדלים שמתחילים ב-49 אינץ' ומגיעים עד 85 אינץ'), סדרת טלוויזיות תלת ממדיות (50-55 אינץ') ודגמים שונים של טלוויזיות חכמות (40-60 אינץ'). עם זאת, החברה לא חשפה דגמים חדשים בטכנולוגיית OLED.

חברת הרכב ב.מ.וו הציגה פיתוחים חדשים עבור מכונות אוטונומיות, כמו אפליקציה המאפשרת לבעל הרכב גישה לנתונים אודותיו – מצב הסוללה, האם החלונות סגורים – ממכשירים ניידים ומיועדת לשעון החכם של סמסונג, ה-Gear. עוד הציגה החברה שיפורים במנגנון הסיוע בחנייה.

יצרנית השעון החכם שהתחיל בקיקסטארטר את הנהירה למוצר הטכנולוגי הניתן להלבשה על היד, Pebble, הציגה אתמול סדרה של עיצובים חדשים - דגמי ה- Pebble Steel האלגנטיים יותר - וכן חנות אפליקציות לשעונים מתוצרתה שתיפתח בסוף החודש.

אתמול חשפה חברת הסלולר הסינית חוואווי את Ascend Mate 2, סמארטפון (או פאבלט) גדול במיוחד בטכנולוגיית 4G, שגודלו כ-6.1 אינץ'. התכונה המרכזית שלו נוגעת לחיי הסוללה: היא יכולה להחזיק יומיים בפעילות מלאה ואף יותר בשימוש פחות יותר, והמכשיר מאפשר הטענה של טלפונים אחרים. יצרנית סינית אחרת, ZTE, חשפה סמארטפונים חדשים מסדרת Nubia: ה- Nubia 5S וה- Nubia 5S Mini, הנבדלים זה מזה בעיקר בגודל המסך אך כוללים מאפיינים טכניים זהים כמו מעבד כפול ליבה.

שעון pebble. דניס ויטצ'בסקי
שעוני Pebble/דניס ויטצ'בסקי

עוד הוצג בתערוכה כיסוי מיוחד לאייפון של חברת Typo, המוסיף לו מקלדת מלאה המחקה את מקלדת הבלקברי הוותיקה. לאחר הלבשת הכיסוי, ניתן להשתמש במקלדת כדי לכתוב במקום במסך המגע. אתמול נודע כי בלקברי הגישה תביעה נגד Typo, שאחד ממייסדיה הוא מגיש הטלוויזיה ריאן סיקרט, בטענה כי המוצר בפיתוחה מפר את זכויות הקניין של יצרנית הסלולר הקנדית.

תערוכת ה-CES: כל הכתבות

  • עוד באותו נושא:
  • CES 2014

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully