וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מגדילה את נפח האחסון החינמי

וגם: גוגל גלאס סוף סוף יוצא מארה"ב, ושירות דומיינים חדש לגוגל. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט מגדילה את נפח האחסון החינמי בשירות הענן שלה, OneDrive, ומקטינה במקביל את עלויות הרכישה. הנפח המוצע לכלל המשתמשים יקפוץ ל-15 ג'יגה לכלל המשתמשים (לעומת 7 ג'יגה לפני כן), ו-1 טרה ללקוחות שירות אופיס 365 (לעומת 20 ג'יגה), שמחירו 6.99 דולרים בחודש ליחיד. בנוסף, צמצמה מיקרוסופט את התשלום למי שרוצים לקנות נפח אחסון מבלי להיות לקוחות אופיס 365: 1.99 דולרים בחודש עבור 100 ג'יגה (לעומת 7.49 דולרים) ו-3.99 דולרים בחודש עבור 200 ג'יגה (לעומת 11.49 דולר).

מיקרוסופט הודיעה שהמשתמשים ישודרגו אוטומטית לנפחי האחסון החדשים בעוד התמחור המועדכן ייכנס לתוקף בחודש הבא. המהלך הנוכחי של מיקרוסופט מגיע כחלק ממגמה של הורדת מחירים על-ידי ספקיות שירותי האחסון בענן. מגמה זו נראתה אצל גוגל, אמזון ואף מיקרוסופט קודם לכן – כולן הפחיתו את דמי התשלום שהן גובות עבור שירותי ענן בחודשים האחרונים.

לראשונה: גוגל גלאס יוצאים מארה"ב

גוגל גלאס יוצאים לראשונה מתחומי ארה"ב. המשקפיים החכמים של גוגל החלו להימכר בבריטניה דרך חנות הגוגל פליי במחיר התחלתי של 1,000 פאונד למי שרוצים לעשות שימוש בגאדג'ט כנסיינים. כזכור, בארה"ב עומד מחיר המשקפיים – שנפתחו לשימוש הציבור הכללי בחודש מאי האחרון – על 1,500 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

גוגל נותנת לכם דומיין

Google domains. domains.google.com, אתר רשמי
Google domains/אתר רשמי, domains.google.com

גוגל הציגה שירות חדש של רישום דומיינים (שמות מתחם). השירות החדש, Google Domains, הושק בגרסת בטא סגורה, ומוצע למוזמנים בלבד, שמעבירים פידבק על השירות, בשלב זה. עם השקתו לכלל הגולשים, יאפשר Google Domains חיפוש, רכישה, מכירה והעברה של דומיינים עם סיומות פופולריות כמו com, org ואחרות, כמו גם יצירת עד 100 כתובות אימייל ועד 100 תת-דומיינים. רישום דומיין באמצעות השירות עולה 12 דולר בשנה, כאשר עם כניסתה לתחום פותחת גוגל תחרות, בין השאר, מול GoDaddy, המוביל בעולם בתחום רישום הדומיינים, המציע רישום במחיר נמוך יותר של 8 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully