וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקוטלנד יארד: "צפייה בסרטון של דאעש - עבירה פלילית"

טוויטר החלה להשעות פרופילים ששיתפו תכנים של דאעש. וגם: טאבלט חדש של סמסונג, סמארטפון חדש של LG ואיזו אפליקצייה אחראית לרוב הספאם שאתם מקבלים? חדשות הטק

דאעש ערפו את ראשו של עיתונאי אמריקני שנחטף בסוריה. צילום מסך
דאעש ערפו את ראשו של עיתונאי אמריקני שנחטף בסוריה/צילום מסך

הסקוטלנד יארד הזהיר גולשים בבריטניה כי צפייה, הורדה או הפצה של סרטון ההוצאה להורג של העיתונאי האמריקאי ג'יימס פולי עלולים להיחשב כעבירה פלילית, כך דיווח ה"אינדיפנדנט". גורמים מטעמו הסבירו שהפעולות הללו יכולות להיחשב פליליות תחת חוקי הטרור במדינה.

הפצת הסרטון ותמונות ממנו, שלפרסומו אחראי ארגון "המדינה האסלאמית" (לשעבר דאעש) בכלי התקשורת מסורתיים וכן במדיה החברתית, הוביל לקמפיין התנגדות של גולשים הקוראים לא להמשיך ולשתף את התכנים, וליצירת ההאשטג #ISISmediablackout בטוויטר. רשת המיקרובלוגינג עצמה הצטרפה למחרימים והחלה להשעות פרופילים שהפיצו את התכנים ולהסיר ציוצים ספציפיים שכללו שיתוף שלהם.

טאבלט של סמסונג - בשיתוף עם ענק הספרים בארנס אנד נובל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג משיקה טאבלט ראשון בסדרת Nook בשיתוף עם בארנס אנד נובל, בעלת מותג הקוראים האלקטרוניים. הטאבלט החדש מכונה Galaxy Tab 4 Nook ומופץ במחיר של 180 דולר.

המכשיר, שהמפרט שלו מבוסס על דגם ה-7 אינץ' של טאבלט הגלקסי טאב 4, כולל מסך ברזולוציה של 1280x800 פיקסלים, מצלמת 3 מגה-פיקסלים ו-1.2 מגה-פיקסלים (אחורית וקדמית בהתאמה), מעבד מרובע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ וסוללה שמחזיקה עד 10 שעות. עוד הוא כולל קישורים מהירים לחנות התוכן של נוק, והרוכשים ייהנו מתוכן חינמי בשווי 200 דולר, כולל שלושה ספרים מלאים וגישה זמנית למגזינים, כמו גם 5 דולרים לרכישה בחנות. נשיא תחום מוצרי הנוק בבארנס אנד נובל אמר בראיון ל-Cnet שלמרות תכניות קמעונאית הספרים לפצל ממנה את עסקי נוק, מה שהוליד בעבר דיווחים על חיסול הסדרה, החברה תמשיך בינתיים בשיווק הקוראים האלקטרוניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הספאם שלכם - באשמת iMessage

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמעט 30% מהודעות הספאם במובייל בתחומי ארה"ב מגיעות מאפליקציית iMessage של אפל, טוענת חברת Cloudmark, המציעה פתרונות אנטי-ספאם. לפי נתוני החברה, 28% מהודעות הספאם שנרשמו במכשירי מובייל בחודש יולי הגיעו מהתוכנה, שהייתה המקור הצורה השנייה הכי פורה להעברת ספאם באותו חודש.

חוקר מטעם החברה הסביר בראיון ל-Wired כי לפני שנה לא נרשמה כלל פעילות ספאם בשירות ההודעות של אפל, המשמש להעברת הודעות חינמיות בין מכשירי המובייל של החברה, אך זו עלתה בחדות בעקבות קמפיין אגרסיבי של מפרסם הודעות ספאם.

סמארטפונים חדשים וזולים ל-LG

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

LG משיקה שני דגמי סמארטפונים חדשים וזולים המיועדים לשווקים מתפתחים: L Fino ו-L Bello. הראשון מגיע עם מסך בגודל 4.5 אינץ' ורזולוציה של 800x480 פיקסלים, והשני יהיה בעל מסך 5 אינץ' ברזולוציה דומה, ושניהם יגיעו עם זכרון RAM של 1 ג'יגה-בייט. לפי Cnet, מחירי המכשירים עדיין לא פורסמו, אך שיווקם יחל בקרוב באמריקה הלטינית ויתפרש בהמשך לאיזורים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully