וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראקרים נגד סיינטולוגיה

27.1.2008 / 17:44

ארגון האקרים/קראקרים בשם אנונימוס נערך למלחמה חסרת מעצורים וגבולות כנגד הסיינטולוגיה

בשנים האחרונות, אנחנו עדים לגיוס האינטרנט בשביל קמפיינים חוצי יבשות. לאחר ההתאגדות נגד הפסיפלורה וחרם על חדשות שמזכירות את בריטני ספירס, מגיע לו קמפיין אזוטרי נוסף, אם כי הפעם יש שיגידו כי מטרתו חשובה הרבה יותר – האקרים נגד סיינטולוגיה.

קבוצת גולשים בעלת ידע טכני בהפלה והשחתה של אתרים, קוראת לאנשים להצטרף למאבק נגד אתרים של כנסיית הסיינטולוגיה – ארגון (במספר מדינות הוא מוגדר ככת) דתי-חברתי שהוקם על ידי סופר המד"ב ל.רון האברד באמצע המאה הקודמת. הארגון, שהתחבב מאוד על סלבריטאי הוליווד כמו טום קרוז, ג'ון טרבולטה, ג'נה אלפמן ואחרים, נוקט באמצעים משפטיים קשים נגד כל מי שמנסה להגיד עליו מלה רעה. כך היה עם הפרק של סדרת האנימציה סאות' פארק שצחק על הסיינטולוגיה ונאסר לשידור בבריטניה אחר מאבק משפטי, וזה מה שקורה היום עם סרטון בן 8 דקות שמסתובב ברשת, בו טום קרוז מדבר על אמונתו.

מטרה ואמצעים

הארגון – אנונימוס שמו, שם למטרה ראשונית להוריד מהרשת את כל אתרי הסיינטולוגיה, ואחריה לחסל את הארגון כולו. בסרטון שפורסם ביוטיוב הם מודים שהמלחמה תהיה קשה, אך טוענים שבסופו של דבר לא ניתן יהיה לעצור אותם בדרך להשגת מטרתם. האם מדובר בקוריוז, או שמא נהיה עדים למתקפה על אתרים של כנסיית הסיינטולוגיה ושל ארגונים קשורים (בישראל, למשל, יש את 'העמותה לשגשוג ובטחון במזרח התיכון', שמשתמשת בחוברות של האברד)? מוקדם מכדי לדעת, אבל כרגע נראה שאנונימוס מאורגנים מאד וערוכים למלחמה מקוונת ולא מקוונת.

בראיון עם אתר Torrentfreak, קוראים אנונימוס למשתפי קבצים להצטרף למלחמתם בסיינטולוגיה, בטענה שהשיטות של הסיינטולוגים דומות לאלו של חברות המדיה במלחמתן נגד משתפי הקבצים. ההאקרים ערוכים לגייס כל מתנדב ולהעניק לו את הידע והכלים הטכניים הדרושים.

באופן אירוני, המתקפה המאורגנת של אנונימוס נראית כמו משהו שלקוח היישר מסרט הוליוודי. האם נראה אותו מופק בקרוב, עם טום קרוז בתפקיד איש אבטחת הנתונים האמיץ של הסיינטולוגים המותקפים על ידי הקראקרים המרושעים? לא היינו מהמרים נגד האפשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully