וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים עם ממירי HOT

חברת הכבלים HOT תשיק בתחילת השנה הבאה שירות שיאפשר הזרמת משחקי מחשב ישירות לממיר הטלוויזיה

ב-HOT לא חושבים שאתם צריכים קונסולה. החברה תשיק ברבעון הראשון של השנה הבאה שירות שיאפשר הזרמת משחקים לממירי הלקוחות, זאת בלי צורך בציוד מיוחד למעט שלט תומך באמצעותו ניתן יהיה לשחק.

בדומה לספריית ה-VOD, תהייה הזרמת המשחקים מבוססת על מנוי חודשי, עם תשלום נוסף עבור כותרי פרימיום. המשחקים עצמם הנם כותרי PC שמורצים על שרתי החברה ומוזרמים לממיר הלקוח. נכון לעכשיו, מוזרמים הכותרים ברזולוציה רגילה ולא ב-HD, אך גם זה יגיע בעתיד.

כמו כן, בשלב הראשון המשחקים שיועלו לשירות – תוצאות של שיתופי פעולה עם מפיצות גדולות כמו דיסני ו-Activision – יהיו כותרים שאינם מוגבלים בגיל, כיוון שכותרים אלימים יכולים ליצור בעיות רגולטוריות עבור הוט. עם זאת, כשיושק מנגנון בקרת הורים, ניתן יהיה להוסיף לשירות גם כותרים דוגמת Call of Duty.

הפיילוט של השירות מתחיל היום, והוא יושק – כאמור, בתחילת השנה הבאה. אבל ל-HOT ו-Playcast (החברה הישראלית שפיתחה את הטכנולוגיה מאחורי השירות) תוכניות גם לעתיד. כך, הם מתכננים לאפשר הרצת משחקים מרובי משתתפים, מתן אפשרות להשתמש בבקרים רגילים שמתחברים ל-USB והשקת אביזרים נוספים לשירות שיוסיפו לו יכולות נוספות. ניתן לשער כי מדובר גם בטכנולוגיות המזהות תנועה, שיאפשרו לממיר הטלוויזיה להתחרות גם ב-Wii.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully