וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקייפ של גוגל

10.6.2010 / 11:46

גוגל עומדת להכניס לג'ימייל את שירות השיחות הקוליות שלה Google Voice, ולאפשר שיחות היישר מה-Inbox

גוגל עומדת לשלב את שירות השיחות הקוליות שלה Google Voice בשירות הדואר שלה Gmail. הבלוגר אלקס צ'יטו, המפעיל בלוג המסקר את גוגל, דיווח כי החברה בוחנת פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשי ג'ימייל לערוך שיחות קוליות. כאשר ייושם הפיצ'ר יופיע אייקון של טלפון, שלחיצה עליו תפתח חלון צ'ט עם לוח מקשי מספרים. ניתן יהיה לחפש אנשי קשר ולחייג אליהם ישירות מהממשק. כך יוכלו משתמשי ג'ימייל לבצע שיחות היישר מתיבת הדואר שלהם.

כרגע נאלצים משתמשי Google Voice להשתמש במכשיר טלפון כדי להשתמש בשירות. הפיצ'ר החדש יאפשר למשתמשים לבצע שיחות קוליות באינטרנט, דרך המחשב. צ'יטו חוזה כי הפיצ'ר לא יהיה מוגבל רק לשימוש בג'ימייל.

כבר לפני מספר חודשים דווח שגוגל בונה אפליקציית שיחות למחשב. זהו צעד צפוי, לאור העובדה שבנובמבר 2009 רכשה החברה את Gizmo5 – חברה המפתחת טכנולוגיית Voice Over IP ומתחרה בסקייפ.

בפוסט רשמי שפורסם בבלוג ג'ימייל נכתב כי "צ'ט וידאו, צ'ט קולי וצ'ט קבוצתי קיימים בג'ימייל, אך הוחבאו. הפיצ'רים האלו יהיו זמינים במרחק לחיצה אחת". כדי להשתמש בהם יש להתקין תוסף ייעודי. מאחר שבשלב זה חווה גוגל בעיה טכנית עם הפיצ'ר – היא עדיין לא משחררת אותו, ומודיעה כי הוא ישולב ככל הנראה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully